וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זייפה סרטן - והשתמשה בתרומות כדי להגדיל את שדיה

ג'יימי היא אישה בריאה לחלוטין, אך העובדה הזאת לא הפריעה לה לאסוף כסף מאנשים תמימים שרצו לסייע ב"ניתוח להסרת גידול בשדיה". בכסף שקיבלה היא הגדילה אותם בניתוח פלסטי

כמה רחוק אפשר ללכת כדי להיראות טוב יותר? מסתבר שלא מעט. ג'יימי לין טולר, בת ה-27 מאריזונה מואשמת כי הונתה אנשים בכך שביקשה מהם תרומות לניתוח להסרת גידול סרטני בשדיה שעליה, לכאורה, לעבור, בזמן שהיא בריאה לחלוטין – כל זאת על מנת להשיג מספיק כסף לקניית שתלים שיגדילו את שדיה.

טולר הצליחה לאסוף יותר מ-8,000 דולרים החל מחודש ספטמבר האחרון, בין השאר מחבריה לעבודתה לשעבר ואף אמה, סבה וסבתה, אך מזימתה נתגלתה כאשר סירבה להצעה של חברתה לעבודה – לעבור ניתוח לכריתת שדיים בחינם על ידי רופא הקרוב אליה.

התיקים הרפואיים שהגיעו לידי המשטרה הראו כי הצעירה לא הייתה חולה בסרטן וכן שהיא שילמה למנתח הפלסטי שביצע את הניתוח במזומן. "כל האנשים שתרמו לה כסף היו בעלי כוונות טובות. הם באמת חשבו שהיא הייתה צריכה את העזרה שלהם", אמרה בצער כרמן קלמיס, מנהלת ההוספיס בו עבדה טולר. ביום רביעי האחרון היא נעצרה ושוחררה לביתה למחרת לאחר שימוע משפטי ראשוני, כשהיא עונדת צמיד ניטור אלקטרוני.

לקריאה נוספת:
שומו שדיים: הכוכבת לקתה בלבה בניתוח להגדלת חזה
30,000 הוזהרו בצרפת: הסיליקון בחזה שלכן פגום
רוסיה: שדייה הענקיים של האישה הצילו אותה מרצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully