וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום אימוץ כלבים מאולפים במושב בורגתה

11.5.2012 / 11:31

צו אימוץ: תלמידי ובוגרי קורס מאלפי הכלבים של מכון וינגיייט יקיימו יום אימוץ כלבים מאולפים. הקורס מקטין את הסיכוי להרדמתם של הכלבים וחוסך את הוצאות בתי המחסה

בית ספר למאמנים- מכון וינגייט מעביר קורס לאילוף כלבים שהוא חלק מתוכנית הלימוד שלהם – טיפול באמצעות בעלי חיים.

תלמידי ובוגרי קורס מאלפי הכלבים של מכון וינגיייט יקיימו יום אימוץ כלבים מאולפים בחוות בכלביית הפנסיון של זיו במושב בורגתה. הכלבים המוצעים לאימוץ הינם כלבים אשר עברו אילוף וטיפול התנהגותי בהתאם לצרכיו של כל כלב, במסגרת לימודי האילוף במכון וינגייט. בית הספר מקפיד לשלב בתהליך ההכשרה של תלמידיו כלבים חסרי בית מכלביות מחסה ברחבי הארץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אילוף כלבים במכון וינגייט/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסטודנטים של המכון למעשה מאלפים כלבים למשך שמונה חודשים אשר נלקחים מבתי מחסה לחיות, תנו לחיות לחיות, מקלטים וכדומה. הכלבים עוברים תהליך של אילוף ובכך למעשה מעלים את הסיכוי למציאת בית אוהב לאותם כלבים. בתום כל קורס כזה מתקיים יום אימוץ ובו הקהל מוזמן לאמץ כלב מאולף אשר יותאם לצורכי ותנאי החיים של המשפחה לפי הנחיית הסטודנטים שאילפו אותם. הסטודנטים מקפידים לתשאל את המשפחות על אורח החיים שלהם לפני הנתינה של הכלב לאימוץ, ולפי הנתונים שהמשפחות מציגות בפניהם דואגים להתאים את הכלב.
הסטודנטים אגב משיכים ללוות את הכלבים גם כאשר אלו כבר אומצו ומלווים גם את המשפחות המאמצות.

הכלבים המוצעים לאימוץ מגיעים אליכם בשילוב ליווי מקצועי מתלמידי ובוגרי בית הספר. כך שתוכלו לקבל מידע על הכלבים ולבחור כלב מתאים לכם ולבני משפחתכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלבים מאולפים לאימוץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

לסיפור שני היבטים חשובים נוספים – האחד: כאשר אותם כלבים נלקחים מבית המחסה מכון וינגיט למעשה ממן את המחיה שלהם ובכך חוסך למחסה את המימון שלהם ומאפשר לאותם מעונות לקלוט ולטפל בבעלי חיים נוספים.
השני: הסטודנטים, קורס האילוף והטיפול בבעלי חיים מקטין את הסיכוי להרדמתם של הכלבים.

יום אימוץ כלבים מאולפים
בוגרי קורס מאלפי הכלבים של מכון וינגייט מזמינים אתכם לאמץ כלב
יום שבת 12.5

לפרטים והוראות הגעה:
טלפון לבירורים: 0544807934

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully