וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר עולם לרוצח חברתו שהחביא גופתה בשטיח

גלעד גרוסמן

30.4.2012 / 15:52

השופטים קבעו כי לא ניתן לתת אמון בגרסתו של יצחק אדרי, מודיע משטרתי בעבר, והרשיע אותו ברצח בת זוגו בינואר בשנה שעברה. "היה מודע למעשיו ולאופיים הקטלני"

תאגיד כאן

באדיבות הערוץ הראשון

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (שני) מאסר עולם על יצחק אדרי, מודיע משטרתי בעבר, לאחר שהורשע ברצח בת-זוגו, שרית בנית-זיקרי בינואר אשתקד. השופטים דחו את טענתו של אדרי כי לא התכוון להרוג את בנית-זיקרי.

האירוע החל בינואר בשנה שעברה, כשעימות התפתח בין אדרי לבין בת זוגו, במהלכו בעט אדרי בפניה וגרם לה לחבלות בפנים. לאחר מכן הוא החליט לרצוח אותה, ולשם כך נטל שני אזיקונים מפלסטיק, כרך אותם סביב צווארה וחנק אותה למוות. אדרי גרר את גופתה של בנית-זיקרי למרפסת הצמודה לחדר השינה בדירה, כיסה אותה בשטיח, והניח עליה כיסא וכריות שהיו במרפסת. הוא ניגב את כתם הדם שניגר על רצפת חדר השינה בדירה כדי לטשטש את הראיות המצביעות על כך שביצע את הרצח, וכדי להכשיל חקירה פלילית עתידית.

שלח הודעת סמס לבתה של הקורבן

יום לאחר הרצח שלח אדרי הודעת סמס לבתה של הקורבן, מהטלפון שלה, ובה כתב בשמה: "חיים שלי, אני מצטערת על כל מה שעשיתי לכם. אני מתביישת מכם ואת יודעת שקשה לי איתך. את החיים שלי, בבקשה תניחו לי מספר ימים ואני יחזור לעצמי. אני אוהבת אותכם עד השמים ובחזרה. שיהיה לכם שבת שלום ותדאגו למלך שלי לאורי אוהבת אותכם".

גופתה של בנית-זיקרי נמצאה ארבעה ימים לאחר מכן. אדרי, תושב בית שמש בן 37, היה עסק בעבר בסחר סמים וביצע שורה של מעשי אלימות. הוא אף ריצה עונש מאסר בגין תקיפת אשתו, אותה היכה וגרם לה לחבלות. מספר חודשים לפני הרצח גויס על ידי המשטרה לשמש כסוכן סמוי.

אדרי הודה במרבית הטענות נגדו, אולם טען להגנתו כי לא התכוון להרוג את בנית-זיקרי. לכן ביקש עורך דינו להרשיעו רק בהריגה. עם זאת, השופטים קבעו כי לא ניתן לתת אמון בגרסתו של אדרי, שטען כי אינו זוכר מה קרה בעת הרצח עצמו, וכי סבל מ"בלאקאווט". "הנאשם היה מודע למעשיו ולאופיים הקטלני, אך ביקש למלט את עצמו מאחריות לארוע", נכתב בהכרעת הדין.

עוד בנושא
אישום: רצח את בת זוגו והסתיר גופתה בשטיח
החשוד שרצח והסתיר את גופת זוגתו - סוכן משטרתי
חשד: האם נרצחה וגופתה הוסתרה, הילדים לא שמו לב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully