וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעי אוטובוס התלוננו: הנהג עצר אחרי שהחלה הצפירה

פנחס וולף

25.4.2012 / 14:40

נוסעים בקו 605 של חברת "נתיב אקספרס" מתל אביב לנתניה טוענים כי נהג האוטבוס סירב לבקשתם לעצור לפני צפירת ערב יום הזיכרון. בעקבות המקרה, זומן הנהג לשימוע

נהג אוטובוס ערבי סירב אמש (שלישי) לעצור לפני הצפירה של ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל – כך טוענים נוסעים שנכחו באותה נסיעה. מדובר בקו 605 של חברת "נתיב אקספרס", שיצא בשעה 18:30 מהתחנה המרכזית בתל אביב לכיוון נתניה.

"שתי דקות לפני תחילת הצפירה ביקשנו מהנהג שיעצור, אך הוא סירב ובלי להשיב המשיך בנסיעה", סיפרה נוסעת לוואלה! חדשות. "כשהתחילה הצפירה בשעה 20:00, הנוסעים כבר התחילו להתרעם על הנהג ודרשו שיעצור, ורק 15 שניות לאחר תחילת הצפירה הוא עצר את האוטובוס. הנהג סירב לפתוח את הדלתות שאנשים יוכלו לעמוד בדקת הדומייה מחוץ לאוטובוס. אם לא די בכל זה, כשהצפירה החלה להיחלש כבר שמענו את הרגל שלו על הגז. זה הרגיז אותנו מאוד, כי מדובר במשהו שהוא בקונצנזוס, לכבד את החיילים ששמרו עלינו וגם על האוכלוסייה הערבית".

בעקבות פניית וואלה! חדשות לחברת "נתיב אקספרס", הנהג זומן לשימוע, שיתקיים ביום שישי, שלאחריו יוחלט כיצד לטפל בנושא. "אם זה נכון, אני מצר על כך מאוד", אמר דובר החברה, זאב זוננזון. "חברת 'נתיב אקספרס', רואה את יום הזיכרון לחללי צה"ל כיום קדוש. הנהגים קיבלו הוראה חד משמעית, הן בהדרכות שעברו והן בלוחות המודעות, שחובה עליהם לעצור את האוטובוס עצירה מוחלטת עד גמר הצפירה. אנחנו האחרונים שרוצים לפגוע ברגשות הציבור. אנחנו חיים מהציבור ועובדים לטובת הציבור".

חברת "נתיב אקספרס" הוקמה בשנת 2001, והיא מפעילה קווי אוטובוסים בין צפת לנהריה, בין חדרה לנתניה ובין תל אביב לנתניה. החברה היא בבעלות "חברת הנסיעות והתיירות נצרת בע"מ" בבעלות משפחת עפיפי מנצרת.

לקריאה נוספת
שוב דריסה בזמן הצפירה: בן 47 נפצע קל בכביש החוף

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully