וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגד זוכה סופית מאונס חיילת מבסיסו מחמת הספק

17.4.2012 / 10:15

איש קבע מפיקוד המרכז נאשם באונס חיילת, וזוכה בזכות מסרונים ששלחה למכשירו הסלולרי. בית הדין הצבאי לערעורים החליט לשמר את הזיכוי, על אף שהאיש נמצא לא אמין

נגד מפיקוד המרכז, אשר הואשם באונס חיילת המשרתת עמו במגורי הבנות בבסיס צבאי בקיץ 2010, זוכה סופית מאשמה, לאחר שבית הדין הצבאי לערעורים החליטו לדחות את ערעור הפרקליטות הצבאית על זיכויו. ההחלטה לזכותו מחמת הספק התקבלה פה אחד.

כתב האישום החמור שהוגש נגד האיש, נשוי ואב לילדים, תיאר אירוע שבו הנגד הציע לחיילת לבוא עמו לקניון באזור, על מנת לרכוש עבורה ציוד ומזון, לאחר שהוטל עליה עונש ריתוק לבסיס. על פי כתב האישום, היא סירבה בתחילה להתלוות אליו, אך לבסוף נענתה, וזה קנה לה תחתונים, גופיות ומזון. החיילת ביקשה להשיב לו את כספו אך הוא סרב.

באותו היום, כך עלה מכתב האישום, הגיע הנאשם לחדרה של החיילת, כשבידיו סרטים, ומצא אותה לבדה בחדרה, כשהיא לובשת תחתונים וגופיה בלבד. למרות שהפצירה בו שייצא החוצה, הוא סרב. על פי האישום, הנגד התפשט, משך אותה בכוח אל גופו, הפשיט אותה וביצע בה אונס תוך כדי שהיא פסקה מלהתנגד, בכתה וסובבה את פניה. עם סיום האקט, קם הנגד ויצא מהחדר, אחרי שאמר "זה בסדר מה שעשינו, זה טבעי ששני אנשים נמשכים אחד לשני".

הנגד: "יחסי המין - חלק מפרשת אהבים"

הנגד כפר באמצעות עו"ד שלמה רכבי בכתב האישום, ובעימות הראשון בינו לבין החיילת, הוא הכחיש כל קשר מיני עמה. עם זאת, מאוחר יותר הוא שינה את גרסתו, ואמר כי יחסי המין בוצעו בהסכמה מלאה, כחלק מ"פרשת אהבים" שנרקמה ביניהם, וכי היא הכינה את עצמה לאקט. הנגד התעקש כי מדובר היה בקשר רומנטי שהופסק, לאחר שרעייתו חשפה מסרונים מהחיילת במכשירו הסלולרי. רעייתו התחזתה לדבריו לבעלה, וקיבלה מהחיילת מסרונים בעלי רמיזות מיניות.

השופטים בתיק התרשמו כי עדות המתלוננת הייתה בעייתית, אך גם הטילו ספק גדול מאוד באמינות הנאשם. למרות זאת, החליט הרכב השופטים לזכות את הנאשם. הפרקליטות הצבאית הגישה, כאמור, ערעור, אך בשבוע שעבר הוא נדחה על ידי בית הדין הצבאי לערעורים.

  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully