וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוסיה מפתחת נשק שיהפוך את האויב לזומבי"

הנשיא הנבחר פוטין אישר כי רוסיה צפויה להשלים עד סוף העשור נשק שישתמש בקרני מיקרוגל כדי לפגוע במערכת העצבים של האויב, ולהחדיר למוחו הוראות. "זה קביל יותר מגרעין"

בעוד שרבים חשבו שמדובר במתיחת 1 באפריל, נשיא רוסיה הנבחר ולדימיר פוטין אישר השבוע כי ארצו מפתחת נשק פסיכוטרוני, שנועד לשבש את מערכת העצבים של האויב, להחדיר למוחו "מחשבות והוראות", ובעצם, להפוך את חיילי האויב ל"זומבים" – כך פרסם העיתון האוסטרלי "הראלד סאן".

הנשק העתידני, שתוקף את מערכת העצבים המרכזית בגוף האדם, מפותח על ידי מדענים, ויעמוד לרשות הצבא האדום כבר בסוף העשור הקרוב, כך לטענת האיש החזק ברוסיה. פוטין אמר כי הרובים משתמשים בקרינה אלקטרומגנטית, מהסוג המשמש תנורי מיקרוגל, כמכשיר שישמש את מוסקבה "להגשים יעדים אסטרטגיים ופוליטיים".

גורמים ברוסיה טענו כי הטכנולוגיה שמשמשת את כלי הנשק קיימת מזה זמן, אולם באחרונה, טוענים דיווחים שנויים במחלוקת, הם אף נוסו כדי לפזור קהל בהפגנות – מהסוג ששטף באחרונה את ערי רוסיה, עם בחירתו מחדש, השנויה במחלוקת, של פוטין לנשיאות.

לא ברור כיצד בדיוק עובדת המערכת, אולם על פי מחקרים קודמים, גלי מיקרוגל בתדר נמוך יחסית יכולים להשפיע על פעילות תאי המוח, ואף להחדיר לתודעה רעיונות והוראות. פוטין אמר כי הנשק דומה בהשפעתו לנשק גרעיני, "אך הוא יותר קביל בדעת הקהל העולמית".

עוד מהנעשה ברוסיה
עלילות פוטין והטיגריסית הגדולה: האמת נחשפת
מתיחת פנים בגיל 70: רוסיה משפצת את הקלצ’ניקוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully