וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: 17 מהגרים נהרגו בשריפה בשוק במוסקבה

העובדים הזרים, רובם מטג'יקיסטן, נספו בשריפה במחסן ששימש למגוריהם. עוד הלילה במוסקבה: צפו בכיבוי שריפת ענק בקומות העליונות של גורד שחקים, שהתעורר חשש כי יתמוטט

אסון כבד בבירת רוסיה: לפחות 17 בני אדם נהרגו הבוקר (שלישי) כתוצאה משריפה שפרצה במחסן בן שתי קומות בשוק במוסקבה, ששימש כמגורים זמניים עבור מהגרי עבודה ממדינות מרכז אסיה, רובם מטג'יקיסטן, שעבדו כרוכלים בשוק.

השריפה פרצה בסביבות השעה 4:50 לפנות בוקר (שעון מקומי) בשוק קצ'לובסקי הנמצא באזור ורשבסקוי שוס בפאתי העיר. לדברי הרשויות, כיבויה נמשך מעט יותר משעתיים. "12 בני אדם נהרגו", נמסר מהמשרד לענייני מצבי חירום עם סיום הכיבוי. "אנחנו עדיין מנסים להבין מאיפה הם בדיוק". הגורם לשריפה עדיין לא ידוע. שווקי מוסקבה מעסיקים עובדים זרים רבים בשכר מועט, ורבים מהם משוכנים בעיר בתנאים-לא-תנאים. "המקום לא היה ראוי למגורי אדם", אמר לסוכנות הידיעות RIA סרגיי גורבונוב, סגן הממונה על מצבי חירום ברובע הדרום-מערבי של מוסקבה, בהתייחסו למקום השריפה.

המגדל הלוהט - גם כן הלילה במוסקבה (משידורי רשת RT)

בתוך כך, התרחשה הלילה בבירת רוסיה שריפה נוספת, שתפסה גם היא תשומת לב רבה, בשל מיקומה: בקומות העליונות של "בניין הפדרציה" - גורד שחקים הנמצא עדיין בשלבי בנייה, ועם השלמתו הוא אמור להגיע לגובה 350.5 מטרים - הגבוה באירופה. עדי ראייה סיפרו כי ניתן היה לראות את השריפה ממרחק עשרה קילומטרים, וכי היא האירה את כל החלק המערבי של העיר ונראתה כמו "כתר בוער על ראש המגדל".

לפי דיווחי כלי התקשורת ברוסיה, השריפה פרצה בקומה ה-67 של הבניין, 250 מטרים מעל פני האדמה, והתפשטה גם לחלקים מהקומות ה-66 וה-65. בשלוש הקומות הללו, פונו 14 עובדים, אולם לא דווח על נפגעים. כמו כן, סגרו הרשויות את הרחובות שסביב הבניין, מחשש שיתמוטט. לבסוף כובתה האש, בסיוע מסוקי כיבוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully