וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אזעקות שווא ברחבי הארץ, ייתכן שמדובר בטעות אנוש

אזרחים מבוהלים התקשרו למוקדי המשטרה בשל אזעקות שנשמעו בצפון ובדרום הארץ. גורם צבאי מסר שאירעה תקלה במערכת הצופרים והסיבה נבדקת. "חשבתי שהמלחמה התחילה", סיפרה תושבת

גל של אזעקות עולות ויורדות נשמע בצהריים (שני) בצפון הארץ ובדרומה. תושבים מבוהלים התקשרו למוקדי המשטרה כדי לברר את פשר האזעקות, ובפיקוד צפון בודקים מה גרם לתקלה.

גורם צבאי מסר כי אירעה תקלה במערכת הצופרים ברחבי הארץ והסיבה לכך נבדקת. הגורם ציין כי לא נפסלת האפשרות שמדובר בטעות אנוש.

בעקבות האירוע הורה אלוף פיקוד העורף, אייל איזנברג, לבדוק כיצד אירעה התקלה - האם מדובר בטעות אנוש או בעיה במערכת ההתראה.

תושבת הצפון סיפרה לוואלה! חדשות על הבהלה. "שמענו הישר ממגדל העמק בצפון את האזעקה הזאת. מלחיץ, פחד. זה לא הגיוני ולא מוסרי לעשות דבר כזה. תחשבו על אנשים מבוגרים, ילדים קטנים שמתים מפחד".

"כל הגוף שלי רעד"

"הייתי בקייטנה, פתאום אני שומעת קול כזה ולא מבינה מה זה ואז אני קולטת שזאת אזעקה", סיפרה תושבת נוספת. "כל הקייטנה רצה למקלט ושמענו בומים, אבל זה לא היה טילים זה היה דלתות, ואחרי עשר דקות נכנסתי לפייסבוק וראיתי שזאת אזעקת שווא ואז צעקתי וקפצתי. אנחנו מקווים שזה לא יקרה עוד הפעם בעזרת השם".

"עזרתי לאחותי לנקות את הבית שלה, ופתאום התחילה האזעקה. חשבתי שהמלחמה התחילה, כל הגוף שלי רעד עוד רגע והתעלפתי", הוסיפה תושבת מבוהלת נוספת.

גם לפני שנה הבהילה צפירה עולה ויורדת אזרחים ברחבי הארץ. בפיקוד העורף אמרו אז כי מדובר באזעקות שווא שנבעו מתקלה. בין השאר נשמעו אזעקות באזור תל אביב, בראשון לציון, בחולון, בקיסריה, חדרה, נתניה, עכו ואזור נהריה.

לקריאה נוספת
אזעקות נשמעו ברחבי הארץ, פיקוד העורף: מדובר בתקלה
צה"ל: "נוטרל הרכיב שגרם לאזעקות השווא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully