וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מרוקאי חשוד בתכנון פיגוע בבית כנסת

15.3.2012 / 12:38

לדברי המשטרה, הצעיר בן ה-20 נעצר בחשד שתכנן פיגוע נגד מספר מטרות במילאנו, בהן בית כנסת גדול במרכז העיר, עליו אסף מידע. אישה החשודה ששיתפה עמו פעולה נעצרה בבריטניה

משטרת איטליה עצרה היום (חמישי) בצפון המדינה אזרח מרוקו בן 20, בחשד שתכנן פיגוע נגד מספר מטרות, בהן בית כנסת גדול במרכז העיר מילאנו.

ממשטרת איטליה נמסר עוד כי זמן קצר לאחר מכן, נעצרה בלונדון אישה החשודה כי הייתה בקשר עם החשוד המרוקאי. בבריטניה אכן אישרו היום בסקוטלנד יארדי כי אשה בת 40 מתושאלת בפרשה, אולם לא הוסיפו פרטים.

משטרת איטליה דיווחה כי כי החשוד, המתגורר בעיר ברשיה שממזרח למילאנו מאז שהיה בן שש, הקים בפייסבוק עמוד המוקדש לאימונים בשימוש בנשק ובחומרי נפץ. עוד לדברי המשטרה, במחשבו האישי אותר מסמך ובו מפה של אזור בית הכנסת, לצד תיאור של אמצעי האבטחה במקום - ככל הנראה כהכנה לקראת הפיגוע.

הדיווח הנוכחי מגיע על רקע התגברות בפעילות הטרור נגד ישראל ברחבי העולם בחודשיים האחרונים, כפי שהתבטא במספר מקרים: הפיגועים נגד שגרירויות ישראל בניו דלהי בירת הודו ובטביליסי בירת גאורגיה; התארגנות הטרור הכושלת שהתכוונה לפגוע בשגרירות ישראל בבנגקוק בירת תאילנד; התארגנות נוספת שנחשפה באזרבייג'ן; והתרעות גוברות מפני פיגועים נגד ישראלים בטורקיה. לפי כל העדויות וההערכות, מאחורי כל ההתארגנויות הללו עמדו גורמים אירניים, ככל הנראה "כוחות קודס" של משמרות המהפכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully