וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סב לשמונה זכה ב-13 מיליון שקלים בלוטו

הזוכה המאושר, גבר כבן 80, סיפר כי כלל לא ידע שיש הגרלה וכי גילה את דבר הזכיה במקרה. "בשנות ה-70 אף זכיתי ב-40 לירות, זו הייתה זכיה גדולה בזמנו", סיפר

גיל הזהב: אדם בשנות ה-80 לחייו זכה ב-13 מיליון שקלים, בהגרלת הלוטו שהתקיימה ביום חמישי האחרון, 1 במרץ. הזוכה, תושב המרכז, אב לארבעה ילדים וסב לשמונה נכדים מילא את הטופס הזוכה באמצעות מספרים אקראיים.

"למעשה לא זכרתי בכלל שמתקיימת הגרלה גם ביום חמישי", סיפר הזוכה המאושר, "וביום שישי בבוקר, כאשר עברתי ליד דוכן הפיס במקום מגורי, המוכר סיפר לי שהתקיימה אמש הגרלה ויש זוכה ב-13 מיליון שקל. הגעתי הביתה ובדקתי את הטופס מול המספרים בעיתון, לא האמנתי למראה עיני, בדקתי שוב ושוב ולבסוף, התקשרתי למספר של מפעל הפיס שאכן אישר לי שאני הוא הזוכה ב-13 מיליון".

לדבריו, הוא נוהג למלא טופס לוטו לפני כל הגרלה: "בשנות ה-70 אף זכיתי ב-40 לירות, זו הייתה זכיה גדולה בזמנו. מאז המשכתי למלא אך לא זכיתי".

המיליונר החדש המשיך ואמר כי סוף השבוע האחרון עבר עליו בהתרגשות גדולה: "התקשיתי להירדם, התהפכתי מצד לצד, אך החלטתי לא לשתף אף אחד בדבר הזכייה, וזה היה לא קל מכיוון שבערב שישי הגיעו אלי הילדים והנכדים".

האיש סיפר כי אין לו עדיין תכניות מדויקות מה לעשות עם הכסף, אולם הוא סבור שחלק ממנו יינתן לילדיו ולנכדיו. "אני עדין בהלם ובהתרגשות מהזכייה, עוד לא ממש מאמין שזה אכן קורה ולכן אין לי תכניות מדויקות מה לעשות בכסף. ברור לי שאסדר את נכדיי ובחלק מהכסף אשתמש לבעיות בריאות שיש לי, אני מאושר שאוכל לסייע לנכדיי בעודי בחיים. טוב לחלק את הכסף עם יד חמה מאשר עם יד קרה", אמר.

זוכי לוטו נוספים
"תרמתי לבית כנסת וזכיתי ב-18 מיליון בלוטו"
נזכר שברשותו טופס לוטו - וזכה ב-11 מיליון
מילא טופס לוטו בפעם הראשונה - וזכה ב-12 מיליון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully