וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: העצלן בפיג'מה שכובש לבבות ברחבי העולם

בית המחסה בקוסטה ריקה מנפץ כמעט את כל הסטיגמות שנקשרו בשמם של היונקים המוזרים. אחד העצלנאים הוא סבסטיאן היתום, שהטיפול ייחודי שעבר בחמאה הקנה לו מעריצים רבים

כ-160 עצלנאים יתומים מתגוררים בבית מחסה מיוחד שהוקם להם לחופי קוסטה ריקה. סרט שצולם בבית החולים, היחיד מסוגו בעולם, מנפץ סטיגמות רבות שנקשרו בשמם של היונקים המוזרים, שידועים בעיקר בנטייתם לישון. בין היתר, נראים בו זוג עצלנאים שבכלל מעדיפים להישאר ערים מרבית היום כדי לשחק. זוג אחר של עצלנאים מפגין זריזות מפתיעה: מהרגע שבו הם מתחילים לקיים יחסי מין ועד שהם נפרדים חולפות שש שניות בלבד.

קטעים מתוך הסרט, המתעד את בית המחסה שבמרכז אמריקה, סייעו להפוך בשנה האחרונה את העצלנאים (הידועים בטעות כ"עצלנים") לסנסציית אינטרנט, לפחות ביוטיוב, ובסיוע רב של המנחה אלן דג'נרס. בכמה אתרים כבר נטען שהם עומדים להחליף את הסוריקטות בתפקיד "החיה החמודה ביותר ברשת". ניתן להתווכח על הקביעה, אך אין ספק שהסרטונים סייעו להשיל מעט ממעטה המסתוריות של החיה, שהתפרסמה בעיקר בשל נטייתה לישון שעות ארוכות ולהיתלות על עצים.

צפו בסבסטיאן העצלן עומד בגבורה בטיפול - ונעטף בפיג'מה

הסרט, "פגשו את העצלנאים", ישודר בבריטניה מחר (ראשון) בערוץ ANIMAL PLANET. באחד הקדימונים ששודרו לו, ניתן לראות כיצד טופלה מחלת העור של סבסטיאן העצלן ושל אחותו התאומה. כמו כל דיירי בית בית המחסה, השניים התייתמו מאמם. רק ידיה המסורות של ג'ודי ארוויו, מנהלת המעון, הצילו את חייהם. מכיוון שהשניים מעולם לא ניזונו מחלב-אם, המערכת החיסונית שלהם חלשה. טפיל עקשן הדביק אותם במחלת עור מגרדת במיוחד.

משחה מיוחדת, שנרקחה מגופרית ומשומן חזיר, הפכה לתרופת פלא לטיפול במחלה, אך העצלנאים נוטים ללקק את המעדן שנמרח לגופם. אחרי שמגלחים את פרוותם, עוטפים אותם בתחבושות, והם נעטפים בפיג'מה צבעונית שתמנע מהם לשלוח את לשונם אל הממרח. כפרס על עמידתם האיתנה בגילוח ובחניטה בפיג'מה, סבסטיאן ואחותו מקבלים קערה גדולה של עלי אקליפטוס. השניים יבלו את הלילה מחובקים, ויתעוררו בעוד 16 עד 18 שעות, לארוחת בוקר צנועה של עלי אקליפטוס נוספים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיהוק של בוקר. אין ברירה, צריך לצאת מהאינקובטור/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחרי היקיצה, סבסטיאן מקבל חלב טרי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אף אחד לא אוהב להתגלח, אבל הפרווה עוד תגדל בחזרה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תרופת הפלא: שומן חזיר מעורבב בגפרית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניגוב קליל מ"משחת הגילוח" - ומתעטפים בתחבושות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המום, אבל בפיג'מה. לילה טוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully