וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה נוספת: עוד ספינה של "קוסטה" נתקעה בלב ים

פחות מחודשיים עברו מאז טביעתה הדרמטית, וניתן להגיד שגם ההיסטורית, של ספינת התענוגות "קוסטה קונקורדיה", וספינה נוספת של אותה חברה נתקעת בלב ים 320 ק"מ מסיישל

האם תטבע ספינת פאר נוספת של אותה חברה בתוך חודשיים? ספינת תענוגות איטלקית – "קוסטה אלגרה" - עליה יותר מ-1,000 נוסעים נתקעה אתמול (שני) בלב ים ונסחפה מנתיבה כ-320 ק"מ מאיי סיישל שבאוקיינוס ההודי. הספינה שייכת לחברה "קוסטה קרוז", אותה חברה לה הייתה שייכת ה"קוסטה קונקורדיה", ספינת התענוגות שטבעה לפני כחודש וחצי מול חופי איטליה. הספינה נתקעה בלב ים כתוצאה משריפה שפרצה בחדר הגנרטורים על סיפונה.

ב-BBC דווח כי החברה בבעלותה הספינה מסרה שהשריפה לא התפשטה ולא גרמה לנפגעים. עוד דווח כי כוחות חילוץ יגיעו בקרוב לספינה ששיגרה אותות מצוקה. על סיפונה של הספינה אין תאורה כלל, והופעלו רק המכשירים ההכרחיים באמצעות בטריות.

הרשויות באיטליה הודיעו כי שיגרו למקום בו נתקעה הספינה שלוש ספינות מסחר ושתי ספינות דייגים ששטו באזור. על הספינה 636 נוסעים ו-413 אנשי צוות והיא התחילה את השייט אתמול במדגסקר והייתה אמורה לסיימו מחר ולעגון בחופי סיישל.

ה"קוסטה קונקורדיה" שטבעה בתחילת חודש ינואר הביאה למותם של 21 בני אדם ו-11 בני אדם עדיין מוגדרים נעדרים. לפני שישה ימים בלבד מצאו עובדי החילוץ שעל הספינה ששקעה מול חופי איטליה עוד ארבע גופות של הרוגים על סיפון האנייה. האנייה טבעה סמוך לחופי האי ג'יליו שממערב לטוסקנה ואירועי טביעתה היו לדרמה של ממש במשך ימים ארוכים.

עוד באותו נושא:
טיטניק מול חופי איטליה: 4,200 פונו מספינה טובעת
קפטן הקונקורדיה: ההנהלה לחצה עליי להתקרב לחוף
במשמר החופים צרחו על הקפטן הנוטש: "אתה תשלם"

(עדכון ראשון: 20:05)

צפו ב"קוסטה אלגרה" בימים טובים יותר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully