וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולשים דווקא מרוצים מהסערה: "עכשיו יש לנו גלים"

בחוף בתל אביב לא שעו לאזהרות הרשויות וגולשי גלים הגיעו לנצל את מימי הים הסוערים. "לא מרגישים את הקור, האדרנלין גומר לך אותו ואתה לא מרגיש כלום". צפו במשוגעים לדבר

קובי אליהו

(צילום: קובי אליהו, עריכה: יותם בן דוד)

הסערה הגדולה של סוף השבוע החלה לתת היום (שישי) את אותותיה, אך בחוף הים בתל אביב גולשי הגלים הראו נוכחות ואף בירכו על המזג האוויר. אור קנדיתי, שהגיע לגלוש בחוף, סיפר כי הוא לא מרגיש בכלל את הקור כי "האדרנלין גומר לך אותו. אחרי הגל הראשון אתה בעניינים ואתה כבר לא מרגיש כלום". ניר גל הסביר ש"היום הכי טוב הוא היום אחרי הסערה אבל הסערה נגמרת בראשון-שני ואז יש עבודה אז באנו עכשיו" והוסיף: "לפחות עכשיו יש לנו את הגלים, אחרת מה היינו עושים בחורף הזה?"

גולשים ניצלו את מזג האוויר הסוער והגלים הגבוהים. קובי אליהו
"אחרת מה היינו עושים בחורף הזה?"/קובי אליהו

צלמו את המזג האויר הסוער, שתפו אותנו בפייסבוק ואנו נפרסם את התמונות

לרוחות החזקות שחלו לנשוב היום יש גם השלכות שליליות: ענפי עץ פגעו בקשישה בת 70 ברחוב הרב קוק בראשון לציון . צוותי מד"א פינו אותה לבית החולים אסף הרופא כשמצבה מוגדר קל. בעיר לוד פגע עץ שנעקר בילד בן 11 שפונה אף הוא לבית החולים אסף הרופא עם חבלות קלות בגפיים ובראש. בנתניה ניתק מרזב מבניין ופגע בקשישה. היא פונתה לבית החולים לניאדו בעיר כשהיא פצועה באורח קל. כמו כן, עץ שגדל בחצר פרטית ברחוב רוטשילד בפתח תקווה נפל על עמוד חשמל בשל הרוחות העזות וקרע את כבלי החשמל. כתוצאה נגרמה שריפה, שכובתה על ידי מכבי האש, וכעת חברת החשמל פועלת להשיב את אספקת החשמל לאזור.

עוד על סוף השבוע הסוער
הסערה כבר כאן - תגיע הלילה לשיא; סופת שלגים בחרמון
שלג, רוחות וגלים: צפו בתמונות מהסערה הגדולה
לילה לבן: שלג צפוי בירושלים, בשאר הארץ - סוער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully