וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים אורון יעמוד בראש החברה להגנת הטבע

יו"ר מפלגת מרצ לשעבר וחבר קיבוץ להב בהווה יחליף בתפקידו את גרשון פלג. אורון בן ה-72, שהיה אחד מהח"כים המוערכים ביותר על ידי חברי משכן מסר: "מעבר טבעי"

חבר הכנסת ושר החקלאות לשעבר, חיים אורון (ג'ומס), נבחר היום (ראשון) לתפקיד יושב הראש החדש של הוועד המנהל של החברה להגנת הטבע. אורון, 72, יליד תל אביב וחבר קיבוץ להב שבדרום, נבחר פה אחד על ידי הוועד המנהל של החברה ובסוף השבוע האחרון כבר השתתף במפגש עם חברי הוועד, שהתקיים בבית ספר שדה של החברה להגנת הטבע בחרמון. אורון יחליף בתפקידו את גרשון פלג שכיהן בעבר גם כמנכ"ל החברה ויישאר חבר ועד מנהל.

מהחברה נמסר כי "אורון, מחברי הכנסת המוערכים והאהודים ביותר שכיהנו בכנסות ישראל, נודע לאורך השנים הרבות בהן שימש כחבר כנסת באמינותו, יושרו, צניעותו ופעילותו לכלל האוכלוסייה ולכל המגזרים. בין שלל תפקידיו בכנסת שימש אורון כחבר בוועדת הכספים במשך שנים רבות וכיו"ר ועדת האתיקה של הכנסת".

פלג בירך את אורון על כניסתו לתפקיד וציין כי הוא מגלם באופיו את הערכים בהם דוגלת החברה להגנת הטבע, של ידיעת ואהבת הארץ וחינוך ופעילות לשמירת נופי הארץ וערכי הטבע שבה. עוד הוסיף פלג כי הוא כעת "חוזר לאספסת".

אורון עצמו התייחס למינוי ואמר כי "המעבר שלי לחברה להגנת הטבע הוא טבעי וימשיך את העשייה הציבורית שלי למען צדק חברתי והגנה על ערכי הטבע של כולם. אני שמח להצטרף לארגון המשלב בפעילותו חינוך לידיעת ואהבת הארץ לצד הגנה נחושה על הטבע והסביבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully