וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל התעוררה היום למתקפת טרור. חמישה ישראלים איבדו את חייהם בשלושה פיגועים קטלניים שאירעו בעפולה, בתל אביב ובכביש המנהרות. גם כתב ערוץ 1, בני ליס, וישראלי נוסף נפצעו בשני פיגועי ירי. במספר תקריות נוספות היום לא היו נפגעים. במקביל התפוצצו היום שלושה מטענים בבית ספר בשכונת צור באחר שבמזרח ירושלים, תשעה פלסטינים נפצעו קל. ארגון יהודי לקח אחריות וטען כי הדבר נעשה "בנקמה על מות עוללים יהודים". הבוקר פשט כח צה"ל על העיר חברון, פלסטיני אחד נהרג וכעשרה נפצעו. 16 פלסטינים נהרגו אתמול מפעולות צה"ל. בסביבות השעה 11:00 אירע פיצוץ בשכונת נאסר ברצועת עזה בו נהרג פלסטיני ונפצעו 14. על הפיגוע בצור באחר והאירועים בשטחים - ראה ידיעות בנפרד ממקבץ זה.

ישראל התעוררה היום למתקפת טרור. חמישה ישראלים איבדו את חייהם בשלושה פיגועים קטלניים שאירעו בעפולה, בתל אביב ובכביש המנהרות. גם כתב ערוץ 1, בני ליס, וישראלי נוסף נפצעו בשני פיגועי ירי. במספר תקריות נוספות היום לא היו נפגעים.

במקביל התפוצצו היום שלושה מטענים בבית ספר בשכונת צור באחר שבמזרח ירושלים, תשעה פלסטינים נפצעו קל. ארגון יהודי לקח אחריות וטען כי הדבר נעשה "בנקמה על מות עוללים יהודים".

הבוקר פשט כח צה"ל על העיר חברון, פלסטיני אחד נהרג וכעשרה נפצעו. 16 פלסטינים נהרגו אתמול מפעולות צה"ל. בסביבות השעה 11:00 אירע פיצוץ בשכונת נאסר ברצועת עזה בו נהרג פלסטיני ונפצעו 14. על הפיגוע בצור באחר והאירועים בשטחים - ראה ידיעות בנפרד ממקבץ זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully