וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: טיגריס תקף בן 3 בגן חיות, מצבו קריטי

למה הטיגריס לא היה בכלוב? זו השאלה עמה מתמודדם חוקרי משטרת בלגובשצ'נסק. "הוא היה קשור, אבל אנשים יכלו להתקרב ולהצטלם עמו". מנהלי הגן חשודים ברשלנות, בעוד הפעוט נאבק על חייו

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

בגן החיות בבעיר בלגובשצ'נסק שבדרום רוסיה עדיין מנסים היום (חמישי) להבין כיצד הצליח אחד הטיגריסים בגן לתקוף ולפצוע באורח קשה פעוט בן שלוש שביקר באתר.

אחד המבקרים שהבחין במתרחש, סיפר כי ניסה להכות את הנמר כדי לחלץ את הילד מבין מלתעותיו. "תקפתי אותו במקל, היה עליו משהו ממתכת", סיפר, "אבל הוא הצליח לאחוז בילד חזק מאוד". הפעוט, שנפצע קשה בראשו, הובהל לבית חולים במצב קריטי, והרופאים עדיין מתקשים להעריך אם ישרוד את התקיפה.

"הוא הובא אלינו במצב קשה", סיפר ד"ר סרגיי קוליק, הרופא שטיפל בילד. "הוא עבר ניתוח חירום שנמשך מספר שעות. הוא בטיפול נמרץ כעת, במצב קשה. קשה לנבא כרגע מה יקרה בהמשך".

בינתיים הקימה המשטרה המקומית צוות חקירה לבדיקת נסיבות המקרה. "על פי המידע שבידנו, הטיגריס לא היה בתוך הכלוב", אמר אלכסיי לובינסקי, שהופקד על החקירה. "הוא היה בין הגדר לבין הכלוב, כך שהוא היה חופשי. הוא היה קשור בשרשרת, אבל אנשים יכלו להתקרב לגדר כדי להצטלם".

במשטרה יחקרו חשד לרשלנות מצד מנהלי גן החיות. כך או כך, זה כבר לא יעזור לפעוט, שרק רצה לצפות מקרוב בטיגריס, וכעת נאבק על חייו.

לקריאה נוספת:
קנגורו התקיף בת 7 באוסטרליה: "חשבתי שאמות"
אוסטרליה: כריש שיסע גולש לשניים
טורף בפעולה: צפו בנמר תוקף כפר בצפון הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully