וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התקליטן אנס נערה בת 16 בתום חתונה

גלעד גרוסמן

4.1.2012 / 9:28

בכתב האישום שהוגש נגד נתן וילף, נטען כי לפני מספר שבועות הוא הכיר נערה, הציע לה לעבוד כרקדנית באירועים והנחה אותה לספר שהיא בת 18. וילף השקה את הנערה באלכוהול ואנס אותה

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק)

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד תושב העיר נתן וילף, בגין אונס וביצוע מעשה סדום בנערה בת 16. לפי כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד גיא רוסו מפרקליטות מחוז תל אביב, וילף בן ה-36 עסק כתקליטן באירועים באזור תל אביב. לפני כשלושה שבועות, הבחין וילף בנערה במהלך אירוע בו עבד והציע לה לעבוד עמו בעתיד. לאחר מכן התקשר וילף לאמה של הנערה, עמה הייתה לו היכרות מוקדמת וביקש את הסכמתה לכך שבתה תעבוד עמו כרקדנית באירועים.

לפי כתב האישום, כשבוע לאחר מכן הסיע וילף את הנערה עם ארבעה עובדים נוספים לאולם אירועים בראשון לציון, כדי לעבוד עמו בחתונה שנערכה במקום. וילף הנחה את הנערה לספר לשאר העובדים כי היא חוגגת יום הולדת 18 וסמוך לחצות הציע לה משקה אלכוהולי כדי "לחגוג את יום ההולדת". לאחר מכן וילף הפציר בנערה לשתות שלוש כוסות אלכוהול נוספות.

לאחר שהסתיים האירוע, וילף הסיע את העובדים חזרה לבתיהם, עד שנשאר לבסוף עם הנערה. בכתב האישום צוין כי וילף אמר לנערה "סוף סוף אנחנו לבד", השכיב אותה על המושב האחורי ברכב ולאחר שהייתה מעורפלת חושים ואז אנס אותה וביצע בה מעשה סדום. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של וילף עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר נכתב כי "לאחר שהמתלוננת הגיעה למצב בו היא אינה יכולה להתנגד למעשיו הנתעבים, הנאשם אנס אותה ברכבו וביצע בה מעשה סדום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully