וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטי רוצה גמילה: "42 ליטר דיאט-קולה בשבוע"

ה"מירור" מביא את סיפורו של דארן ג'ונס, שמספר כי אינו מצליח להעביר את היום עם פחות משישה ליטרים מהמשקה העשיר באספרטיים וקפאין: "זו התמכרות אמיתית, כשנגמר לי אני נכנס לפאניקה"

הטענה שהמשקה דיאט קוקה-קולה הוא ממכר במיוחד היא עתיקת יומין, אך נדמה שאיש עדיין לא הגיע למצבו של דארן ג'ונס, תושב מנצ'סטר שבאנגליה, שביקש השבוע לפתוח בהליך גמילה, לאחר שהגיע למצב שהוא שותה 42 ליטרים מהמשקה העשיר באספרטיים וקפאין מדי שבוע (בקיץ המינון אף עולה) - כך על פי ה"דיילי מירור", שפירסם אתמול (שני) את סיפורו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה הדלק שלי". ה"מירור" מביא את סיפורו של דארן ג'ונס/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני מאמין שאני סובל מהתמכרות אמיתית", אומר ג'ונס בן ה-38, אב לשני ילדים השוקל כ-220 קילוגרמים. "אני מתחיל להיות מודאג כשאני מתקרב לסוף הבקבוק, ואם אני לא מצליח להשיג עוד במהרה, אני נכנס לפאניקה. זה הדלק שלי". לדבריו, הוא חייב טיפול כדי להיפטר מההרגל, שגם עולה לו מאות דולרים מדי שבוע, ואף מאיים על עתיד יחסיו עם בת זוגו ואם ילדיו, פולה מאלן.

"התקשרתי לחברת קוקה-קולה ושאלתי אותם אם זה ממכר", הוא מספר, "והם המליצו לי למהול את המשקה במים כדי לדלל אותו. ניסיתי, אבל הטעם היה נורא - ולא נראה לי שזה יעזור".

ג'ונס מספר כי החל לשתות דיאט-קולה בגיל 13, וכי הוא שותה בממוצע כ-18 פחיות מהמשקה מדי יום בעשר השנים האחרונות. במהלך התקופה הזו הוא פיתח סוכרת ולחץ דם גבוה, והחל להתקשות בתנועה - וכך גם איבד את מקום עבודתו כנהג מונית לפני כארבע שנים.

בחברת "קוקה-קולה" ביקשו להדגיש בתגובתם לסיפור כי שתייה של שישה ליטרים ביום מכל משקה היא מסוכנת לבריאות, וכי במינון הנכון, המשקה בהחלט יכול להיות "חלק מכל דיאטה בריאה".

(עדכון ראשון: 17:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully