וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצא שלל: צפו בקרוקודיל העצבני שחטף מכסחת דשא

בפארק הזוחלים ליד סידני תועד הקרוקודיל אלביס, שהתעצבן מהרעש, חוטף את המכסחה ושומר אותה קרוב אליו. "הוא תמיד עצבני", הסביר מטפלו. "הוא מלא בטסטוסטרון, פעם אכל שתי נקבות"

בסרטון המשעשע המובא כאן נראה אלביס, קרוקודיל בפארק הזוחלים הסמוך לעיר סידני במזרח אוסטרליה, שהתעצבן על הרעש שבקע ממכסחת דשא - ובעקבות זאת חטף אותה, ואילץ את עובדי הפארק לפצוח במבצע חילוץ נועז.

לפי דיווחי כלי התקשורת האוסטרליים על התקרית, הזוחל שאורכו כחמישה מטרים חטף את המכסחה מידי המפעיל, טים פוקנר, והמטפל שלו, בילי קולט. הוא משך את המכשיר לתוך הבריכה בה הוא חי, והטביע אותו. לאחר מכן, נשאר במקום במשך כשעה והשגיח על השלל. בראיון ל-BBC הסביר פוקנר כי מדובר בהתנהגות רגילה למדי עבור קרוקודילים, ובייחוד עבור אלביס - "שהוא זכר טריטוריאלי ביותר".

לבסוף, הצליחו המטפלים, במבצע הצלה נועז, לפתות את אלביס עם חתיכת בשר קנגורו ולהסיח את דעתו לפרק זמן שהספיק עבור פוקנר כדי לזנק למים ולמשות את מכסחת הדשא הפגועה. "יש לו שיניים עצומות", הוסיף פוקנר, "יותר מרוב הקרוקודילים. הוא הצליח לעשות חורים במכסה המכסחה".

אלביס, שנלכד בטבע לפני כ-50 שנה, תמיד היה ידוע כקרוקודיל עצבני. בעת תפיסתו, הוא היה עסוק בתקיפת סירות דיג בנמל דארווין. בחווה בה שוכן לראשונה, תקף, הרג ואכל שתי קרוקודיליות נקבות שהובאו לו לצורכי זיווג. פוקנר מסביר כי הוא "כל כך מלא בטסטוסטרון, שהכל נתפש בעיניו כאיום". עם זאת, לדבריו, מעולם לא קרה שאלביס תקף אדם, בעיקר משום שצוות הפארק נזהר מאוד: "אנחנו מתייחסים לקרוקודילים בכבוד רב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully