וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשת חג המולד: שמש - אין, שלג - אאוט

ים, שמש, גלישת גלים וסנטה קלאוס. כך נראה חג המולד של אלפי אנשים שהעדיפו להתרחק מהקור בארצם ולהנות ממזג אוויר נוח באוסטרליה. במרילנד שבארה"ב סנטה קלאוס גולש בסקי מים

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

יש אנשים שבשבילם חג המולד זה סנטה קלאוס על מזחלת שלג, ויש אנשים שיעדיפו את סנטה גולש גלים בים. אלפי בני אדם הגיעו (היום) לחוף בונדי שבסידני, אוסטרליה, כדי לבלות את חג המולד - בשמש. החוף האוסטרלי הפך ליעד פופולארי למקומיים ולתיירים בימי החג, שרוצים לברוח מהקור המקפיא לטמפרטורות נוחות שאף הגיעו היום ל-26 מעלות.

הרוחצים בחוף לא הזניחו את מנהגי החג והרבה מהם חבשו מצנפות אדומות, וגם סנטה קלאוס הגיע בבגדי גלישה לשמח את הנופשים. "אי אפשר לעשות את זה בבריטניה", הסבירו תיירים מהממלכה את החלטתם להגיע דווקא בכריסטמס החורפי לאוסטרליה החמה. "אנחנו בעיקר מצלמים תמונות וגורמים לכולם בבית לקנא".

אולם לא רק לסידני הגיעו תיירים להתחמם בחג הולדת הנביא, אלא גם לנמל הים הלאומי במרילנד, ארצות הברית, שם מזג האוויר היה קר הרבה יותר, אך לא הרתיע את המבקרים שחזו בסנטה קלאוס גולש על הגלים. גברת סנטה קלאוס שנכחה גם היא במקום מסרה כי בעלה מוכן לסיבוב נוסף על הגלשן שלאחריו היא תצטרך "לחמם לו את הבהונות ולהכין אותו לערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully