וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין חדש: התרדמת של שרון - עונש על ההתנתקות

יהושע בריינר

23.12.2011 / 0:03

שש שנים לאחר שלקה ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון בשבץ, יוצא המטה להצלת העם והמדינה בקמפיין המייחס את האירוע לקללה שהטיל עליו הרב עובדיה לאחר ההתנתקות. "אות אזהרה לפוליטיקאים"

קמפיין חריף נוסף מבית היוצר של ארגון הימין "המטה להצלת העם והארץ", שייצא היום (שישי) בבתי הכנסת, טוען כי השבץ המוחי והתרדמת בהם לקה ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון נובעים מקללה שהטיל עליו הרב עובדיה יוסף בשל תוכנית ההתנתקות. במסגרת הקמפיין "יש דין ויש דיין" יחלק הארגון כרוזים ועלונים בבתי הכנסת לציון שש שנים לכניסת שרון לתרדמת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הקמפיין כלל אינו חריף. אנחנו מאחלים לכולם בריאות שלמה". הכרזה שתופץ היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכרוזים מובאים דברי הרב עובדיה יוסף שנאמרו זמן קצר לפני יישום תכנית ההתנתקות, שלכאורה קילל את ראש הממשלה. "איזה אכזר הרשע הזה שהוא עושה דברים כאלה", מצוטט הרב יוסף בכרזה, "הקדוש ברוך הוא ייתן לו 'באנה' אחת- ימות, יישן ולא יקום. מה האכזריות הזאת לגרש יהודים שלנו ולהכניס ערבים? הקדוש ברוך הוא ייתן לו מכה אחת שלא יקום", כתב אז הרב.

בארגון הימני לקחו את דברי הרב עובדיה יוסף כפשוטם, וטוענים כי הם אכן התקיימו בפועל, כלומר, בורא עולם גרם לשבץ המוחי של שרון. כעת, הם אומרים כי בכוונתם להזהיר את כל מי שמתכנן פינוי נוסף משטחי יהודה ושומרון. "הקמפיין הוא אות אזהרה לפוליטיקאים ולראש הממשלה שלא להיגרר להרפתקאות מסוגו של שרון, אחרת המחיר שהם ישלמו יהיה כבד מנשוא", אמר יו"ר תנועת "ארץ ישראל שלנו", הרב דב וולפא.

מנכ"ל המטה להצלת העם והארץ שי גפן הסביר לוואלה! חדשות כי "הקמפיין כלל אינו חריף. אנחנו מאחלים לכולם בריאות שלמה אבל על המנהיגים להבין ולראות מה קרה לכל מי שהיה קשור לתוכנית הגירוש מגוש קטיף". גפן הוסיף כי "כולם נענשו על ידי הקב"ה ואנחנו צריכים מתוך אהבת ישראל להתריע על מנת שלא יקרה אותו הדבר ביהודה ושומרון. האמן לי שמצבם של תושבי הדרום ושל תושבי גוש קטיף קשה בהרבה ממצבו של שרון".

אין זו הפעם הראשונה שארגון הימין יוצא בקמפיינים תחת הכותרת של "יש דין ויש דיין" כלפי המעורבים בתוכנית ההתנתקות. בעבר הופצו כרוזים דומים בעניינו של הנשיא לשעבר משה קצב, שנענש לדבריהם בשל מעורבותו בתוכנית הפינוי, וכמוהו גם המפכ"ל לשעבר קראדי, שר האוצר לשעבר אברהם הירשזון, ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ואישי ציבור נוספים. ראש הממשלה לשעבר, אריאל שרון, לקה באירוע מוחי ושקע בתרדמת בחודש ינואר 2006, מספר חודשים לאחר ביצוע תכנית ההתנקות שיזם.

(עדכון ראשון: 21:56)

עוד קריאות מהמטה להצלת העם והארץ
בחודש פברואר: רבנים יסירו מחיילים את "קללת ההתנתקות"
לפני שנתיים: רבנים מזהירים - "נתניהו לא יסיים תפקידו"
לפני שלוש שנים: "בוש ואולמרט מביאים עלינו שואה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully