וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים בליכוד על דברי השבח לנתניהו: "מבזה"

פנחס וולף

20.12.2011 / 10:31

גם גורמים בתוך מפלגתו של ראש הממשלה הביעו תמיהה על דברי ההלל והשבח לנתניהו שהוקראו במהלך טקס לציון שנה לאסון הכרמל. "זה מראה על חוסר ביטחון עצמי וחוסר מנהיגות"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד)

בבוקר שאחרי קשירת הכתרים יוצאת הדופן לראשו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במסגרת קטעי הקישור שהוקראו בטקס חניכת האנדרטה לזכר 44 הנספים באסון הכרמל, מותחים גורמים בליכוד ביקורת נוקבת על המהלך. "זה ממש מבזה", אמרו חברי כנסת מהסיעה לוואלה! חדשות. "ראש הממשלה לא צריך לדאוג לנאום שלו ביום כזה, צריך לבוא ולהיות עם המשפחות השכלות".

"זה שהוא הכתיב מה לומר מראה על חוסר ביטחון עצמי וחוסר מנהיגות", תקפו הח"כים. "צריך לבוא ממקום נקי ולהבין את כאב המשפחות, ומה היה קורה אם היו אומרים: 'אנחנו מזמינים את כבוד ראש הממשלה', בלי להקדים את המשפטים המוזרים שקדמו לכך? הוא באמת עשה דברים, אז תן למעשים לדבר. יועצים שלא מבינים שזה יוצר אפקט הפוך, יוצרים נזק לראש הממשלה. בטקס כזה לא באים לקשור כתרים לראש ממשלה, אלא באים ומדברים על חשיבות הקמת האנדרטה שהוקמה תוך שנה, וזה לא מובן מאליו. על כך שלא נאפשר שדברים כאלה יקרו. למה הוא צריך להתעסק עם האגו של עצמו?".

לדברי אותם גורמים, "לא צריך להתייחס לאלו שצעקו עליו בטקס, הם מדברים מדם ליבם. אני לא מבין מי ממקורביו נותן לו עצות כל כך מביכות ולא מכבדות. זה לא מנהיגות, זה בא ממקום נמוך נורא - לא מקום של עוצמה. צריך להודות – הייתה בעיה, בודקים אותה, זה אצל מבקר המדינה. הוא ייתן המלצות ויפעלו ליישום שלהן. מה הבעיה? אתה כל כך פופולרי בציבור, מה אתה צריך לתת מחמאות לעצמך? הן כבר יגיעו לבד".

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה, כי "אכן ראש הממשלה היה הראשון שזיהה את גודל האסון, הביא מטוסי כיבוי מ-18 מדינות זרות, ויזם הקמת טייסת כחול-לבן שכיבתה בשנה האחרונה 150 שריפות".

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully