וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלב האסקי סיבירי לא צריך טובות: לוקח קרח בעצמו

17.12.2011 / 11:12

האסקי סיבירי בן חמישה חודשים לא צריך עזרה מאף אחד, וכשהוא רוצה לקרר את המשקה שלו, הוא פשוט ניגש למכונת קוביות הקרח שבמקרר, ולוקח. ממש כמו בילדותו בסיביר

גזע כלבי ההאסקי הסיבירי מגיעים ממזרח סיביר, שם היו מיועדים לנשיאת מזחלות ומשא כבד לאורך קילומטרים רבים ובתנאי מזג אוויר קשים. גזע זה מצויד בפרווה סמיכה המגינה עליו מהקור העז, בזוג אוזניים זקורות ועירניות ובעיניים כחולות. כלבים אלה ידועים באופיים הנוח והחברותי ובחוכמתם, כאשר תכונות אלה הפכו אותם מכלבי עבודה לכלבי משפחה פופולריים מאוד.

הטביעה הגנטית שקיבלו ההאסקים הסיביריים ממקום מוצאם היא רצון לנדידה ואהבה של מרחבים פתוחים. האהבה לריצות ארוכות והאנרגיות המתפרצות של גזע זה יכולה להקשות לעתים על אילופו. מצד שני, יש הטוענים כי הכלב האינטלגנטי הזה ניתן לאילוף מהיר, אך בוחר בעצמו מתי להקשיב ומתי לא.

כך או כך, בעלי הכלב העצמאי שהעלו את הסרטון ליוטיוב טוענים כי הכלב למד להוציא את הקרח מהמכונה בכוחות עצמו, אחרי שצפה בהם. כנראה שהגעגועים לסיביר ולקרחונים עושים את שלהם, והכלב חייב את מנת הקור היומית שלו.

בעליו של האסקי סיבירי אחר ראו את הסרטון, והתקנאו בתהילה לה זוכה הגור. גם הם העלו סרטון של כלבם החכם לוקח קרח בעצמו מהמקרר. במקרה הזה יש לו חברים חובבי קרח גם הם:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully