וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב איבדה עוד מל"ט - הפעם באיי סיישל

מל"ט התקיפה מסוג "פרדטור" התרסק בשדה התעופה של האיים באוקיינוס ההודי, כנראה בגלל תקלה טכנית. כמה שעות לפני כן התרסקו שני מסוקים במהלך אימון בארה"ב, וארבעה אנשי צוות נהרגו

עוד לא שככו הדי פרשת המל"ט האמריקאי שנפל באירן, וחיל האוויר האמריקאי מאבד מל"ט נוסף - הפעם במקום הרבה יותר אקזוטי: איי סיישל שבאוקיינוס ההודי, לחופי מזרח אפריקה. שגרירות ארה"ב בבירה מאוריציוס אישרה כי כלי הטיס, מסוג MQ-9 "פרדטור" ("טורף"), המשמש בין היתר לצורכי תקיפה, התרסק בשדה התעופה הבינלאומי בעיר. "המטוס לא היה חמוש, ולא נרשמו נפגעים באירוע, נמסר.

ברשות התעופה של איי סיישל אישרו את דבר התאונה, הוסיפו כי המטוס היה ב"משימת פטרול שגרתית", וכי התרסק בגלל תקלה טכנית. בשגרירות האמריקאית לא פירטו לגבי אופי המשימה בה עסק המל"ט, או לגבי הסיבות להתרסקות.

זוהי התאונה השנייה בחיל האוויר האמריקאי בתוך פחות מיממה, במהלכה איבד שלושה כלי טיס. אמש נהרגו ארבעה אנשי חיל האוויר בהתרסקות של שני מסוקים צבאיים באזור אימונים במדינת וושינגטון - כך אישרו היום בבסיס האווירי לואיס-מקורד. בתאונה, שנסיבותיה עדיין נחקרות, היו מעורבים שני מסוקים מדגם OH-58 Kiowah, שעל כל אחד מהם היו שני אנשי צוות. בזמן התאונה שרר באזור מזג אוויר נאה. המשטרה חסמה את הגישה לאזור התאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully