וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד שאנס אישה לעיני ילדיה - וחייך בבית המשפט

12.12.2011 / 19:19

במשך שנתיים עבדו במשטרה על חקירת מקרה אונס מזעזע שאירע ברחובות. חשוד במעשה נעצר רק אתמול, ולדברי החוקרים, הוא גרר את האישה בביתה, ואנס אותה באלימות. לאחר מכן, שדד אותה וברח

יח"צ - חד פעמי

באדיבות הערוץ הראשון

"מדובר בתסריט אימה אכזרי ביותר. הוא חדר לבית בשעות הלילה המאוחרות, כשהוא רעול פנים. בדירה היו באותה עת האישה - אם חד הורית, ושני ילדיה הקטנים. הוא גרר את האם ברחבי הבית, ואז אנס אותה באכזריות, אונס שכלל מעשה סדום. לאחר מכן הוא שדד את הדירה ונמלט", כך סיפר היום (שני) לוואלה! חדשות ראש צוות החקירה המיוחד במרחב השפלה במשטרה, רב פקד חיים שרייבהנד, על המקרה המזעזע שאירע בעיר רחובות ב-2009.

במשך שנתיים חקר הצוות המיוחד את מקרה האונס, עד שאתמול נעצר חשוד במעשה. לעצור, בן 26 מרחובות, מיוחסים בין היתר מעשי פריצה, שוד ומעשה סדום. החוקרים פעלו במישורים רבים על מנת לאתרו, ובין השאר אספו דגימות ד-נ-א ממאות בני אדם, בהם עברייני מין מוכרים ועבריינים שהיו מעורבים בפריצות באזור. לפני כחודש נחקר החשוד שנעצר בחשד לביצוע המעשה, אחרי שצוות החקירה גילה כי אמו מתגוררת סמוך לביתה של הקורבן. הצעיר הכחיש כל קשר למקרה, ואף נתן דגימת ד-נ-א מרצונו. בעקבות התאמת הדגימה לראיות שהיו בידי החוקרים, שהתגלו בזירת האירוע, הוא נעצר אתמול.

חוקר תשאל את הילדים שהיו עדים לאונס

העדים היחידים לאירוע היו שני ילדיה של הקורבן, והם צפו במתרחש. חוקר מיוחד, המתמחה בתשאול פעוטות וילדים, גבה מהם עדות בחקירה, אך לא זיהויו של החשוד, שפניו היו רעולות בזמן המעשים, התעכב. מעצרו הוארך ביומיים בבית המשפט השלום בראשון לציון, על אף שהמשטרה ביקשה להאריך את המעצר בעשרה ימים. החוקרים משוכנעים שיש ראיות מוחצות נגד החשוד, וכי במידה ויהיה צורך בהארכת מעצר נוספת על מנת להשלים את החקירה, הבקשה תתקבל.

בדיון הארכת המעצר הרבה החשוד לחייך, ונראה רגוע במיוחד. "הוא מכחיש בחקירה את המיוחס לו", ציין רפ"ק שרייבהנד, "את רוב הטענות שלו הצלחנו לסתור, למרות שאנחנו נמצאים בשלב מוקדם מאד בחקירה, ובנוסף יש בידנו ד-נ-א". בתום הדיון אמר סנגורו של החשוד, עו"ד אורי קינן, כי הוא מקווה שבית המשפט ישים לב "לתמיהות" שעולות מחומר החקירה. לדבריו, למרות העובדה שקורבן התקיפה מכירה את החשוד, במשך השנתיים שחלפו מאז המקרה היא לא הצביעה עליו כמי שתקף אותה.

עוד באותו נושא:
אחרי שנתיים: נעצר חשוד באונס אכזרי ברחובות
המשטרה: "האנס מרחובות תכנן המעשה זמן רב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully