וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציג אכ"א ביטל השתתפותו בדיון בנושא הדרת נשים

7.12.2011 / 4:54

שעות ספורות לאחר פרסום פרטי השיחה בין הרמטכ"ל לשר הביטחון, ביטל נציג אגף כוח האדם בצה"ל את השתתפותו בדיון החירום שיתקיים היום. "נראה שמישהו למעלה רוצה להוריד פרופיל תקשורתי"

"פורום מגדר" בשיתוף בית ספר לאודר לממשל, דיפלומטיה ואסטרטגיה במרכז הבינתחומי בהרצליה, יקיים היום (רביעי) דיון חירום בנושא "נשים במרחב הציבורי". הדיון יתקיים עקב האירועים האחרונים הקשורים בערעור מעמדן ובמקומן של נשים בחברה הישראלית. כמו כן, ידון הפורום בשיח שהתעורר לאחרונה בחברה הישראלית בנושא שירת נשים באוזני חיילים וקצינים דתיים בצה"ל, הימנעות בעיר ירושלים מתליית שילוט חוצות בו מופיעות נשים, חלוקת שכונת מאה שערים למעברים נפרדים עבור נשים וגברים ועוד.

בקרב המארגנים התקבלה בהפתעה הודעת צה"ל כי לא תגיע הנציגה מאגף כוח האדם שהייתה אמורה להשתתף בדיון. גורם צבאי מהאגף העריך כי "אכן נמסרה הודעה למארגני הכנס שעות ספורות אחרי פרסום פרטי השיחה של הרמטכ"ל ושר הביטחון בענייני נשים בצה"ל. כנראה שקיבלו החלטה למעלה שלא לעורר הד תקשורתי סביב הדיון ולהוריד פרופיל תקשורתי בשל הרגישויות החברתיות".

בדיון, שיתקיים כולו על טהרת הכוח הנשי, תשתתפנה תת-אלוף במילואים אורית אדטו, לשעבר קצינת חיל נשים ראשית בצה"ל ונציבת שב"ס, שתדבר על חשיבות שירות הנשים בארגונים ביטחוניים; ד"ר חנה קהת, מייסדת ומנכ"לית "קולך", שתדבר על "הדרת נשים והשפלתן"; פרופ' ארזה צ'רצ'מן, מבית הספר לקיימות במרכז הבינתחומי הרצליה על המשמעות החברתית, התרבותית והאישית של המרחב הציבורי; וענת הופמן, ראש המרכז לפלורליזם יהודי של התנועה ליהדות מתקדמת בישראל, על דפוסים של השתקה והדרה במרחב הציבורי.

תגובת דובר צה"ל טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully