וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: צעיר ברח מהמשטרה, גרם לתאונה - ונמלט

קובי מנדל

28.11.2011 / 17:05

הצעיר, אחמד הייב, נהג ללא רישיון וברח מהמשטרה אחרי שעבר באור אדום. במהלך ההימלטות התנגש ברכב, גרם לנהג הנפגע לפציעות חמורות - והפקיר את הפצוע. ככל הנראה היה תחת השפעת סמים

כתב אישום הוגש הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד אחמד הייב, צעיר בן 23 מנצרת, המואשם כי תוך כדי ניסיון הימלטות מהמשטרה שתפסה אותו עובר באור אדום כשנהג ללא רישיון, ביצע תאונה והפקיר את הנהג בו פגע שנחבל קשות. על פי כתב האישום, ככל הנראה ביצע את העבירות תחת השפעת סמים.

כתב האישום, אותו הגיש עורך הדין ערן בר-אור מפרקליטות מחוז חיפה, מספר כי הייב הגיע לפני כשבועיים לצומת הרחובות הגעתון- ויצמן בנהריה כשהוא נוהג ברכב למרות שאין ברשותו רישיון נהיגה תקף, ומעולם לא ניתן לו רישיון לנהוג. הוא המשיך בנסיעה וחצה את הצומת באור אדום. אחרי רכבו של הייב נסעה באותה עת ניידת משטרתית. לאחר שהבחינו השוטרים ששהו בניידת בהייד חוצה את הצומת באור אדום, ניגש אחד השוטרים להייב על מנת לקבל מהנהג את פרטיו. כשהתחלף האור ברמזור לירוק, החל הייב להימלט מהשוטרים בנסיעה מהירה ברחוב הגעתון, והגיע לצומת הסמוך לקניון נהריה. הנהג המשיך בנסיעה רצופה לתוך הצומת, התנגש ברכב וגרם לתאונה. כתוצאה מהתאונה נחבל נהג הרכב הנפגע חבלות חמורות בראשו ובחזהו, והובהל לבית חולים כשהוא מחוסר הכרה. מיד לאחר התאונה יצא הייב מרכבו והחל להימלט. השוטרים רדפו אחריו, והצליחו לתפוס אותו בקרבת מקום. בחיפוש על גופו נמצא חשיש וברכבו נמצא "באנג". הוא סירב לתת דגימת דם ושתן, לשם בדיקת אלכוהול או סם.

כתב האישום שהוגש לבית המשפט מייחס לו עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, הפקרה אחרי פגיעה, נהיגה במהירות מופרזת, סירוב לבדיקת שכרות, הפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו, החזקת סם מסוכן לצריכה עצמית, החזקת כלי המשמש לצריכת סם, נהיגה ללא רישיון נהיגה, ואי ציות לרמזור אדום. הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד בנושא:

בן 16 נהג ללא רישיון - שלושה בני אדם נהרגו
נהג צעיר באמת: בן 8 נסע ”לקנות לאבא סיגריות”
נהג ללא רישיון, הרג צעיר בתאונה - וייכלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully