וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצא אחד מקופי הסנאי שנגנבו מהחי-פארק

אחד מקופי הסנאי שנגנבו לפני כשבועיים מהחי-פארק בקריית מוצקין אותר בביתו של תושב חולון בשנות ה-40 לחייו. הוא נעצר וטען כי רכש את הקוף מסוחר חיות

האם נלכד גנב הקופים? שוטרי הסיור של מרחב איילון עצרו אמש (שלישי) תושב חולון בשנות ה-40 לחייו, לאחר שבביתו אותר אחד מהקופים שנגנבו לפני כשבועיים מהחי-פארק בקריית מוצקין. הוא נעצר ובחקירתו סיפר שרכש את הקוף. החשוד יובא היום לדיון בהארכת מעצרו, והקוף שב בשלום לפארק.

לפני כשבועיים גילה סגל החי-פארק כי שישה מתוך 18 הקופים הדרים בפארק נעלמו. "מדובר בקופי סנאי", סיפר אורן גולדברג, מנהל החי פארק, לוואלה! חדשות. "שמם ניתן להם מכיוון שהם קטנים יחסית ומגיעים בבגרותם למשקל של קילוגרם וחצי בלבד. הם ידידותיים לסביבה ואינם תוקפנים. הם לא נמכרים באופן חוקי, ומחירם בשוק השחור יכול להגיע לאלפי שקלים".

הגניבה התרחשה באחד מימי החול, כאשר הפארק ריק יחסית. על פי החשד הגנב נכנס לפארק עם תיק גדול, המתין עד שהשומר התרחק מהכלוב והכניס את הקופים לתיקו. לאחר מכן יצא מהפארק ותיקו לא נבדק בדרך החוצה. הנהלת החי פארק מיהרה להגיש תלונה במשטרת מרחב חוף, שהחלה בחקירה בניסיון לאתר את הגנב ואת הקופים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השוטרים הזעיקו את אנשי רשות שמורות הטבע, שזיהו את הקוף בעזרת צ'יפ שנמצא מתחת לעורו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול התקבל דיווח במשטרת מרחב איילון של מחוז תל אביב על קולות מוזרים שמגיעים מדירה בחולון. שוטרי סיור של מרחב איילון הגיעו לדירה, שם איתרו קוף העונה לתיאור שמסר החי-פארק. השוטרים הזעיקו את אנשי רשות שמורות הטבע, שזיהו את הקוף בעזרת שבב שהושתל מתחת לעורו. בעל הדירה נלקח לחקירה, שם הכחיש שגנב את הקוף וסיפר כי רכש אותו מסוחר חיות. היום הוא יובא להארכת מעצרו בבית משפט השלום בקריות.

הקוף הוחזר לחי-פארק ומנסה להסתגל בחזרה לשגרה. "מדובר באירוע טראומתי עבורו", מספר אורן גולדנברג. "הם רגילים לחיות בלהקה, לעיתים של 50 או 60 קופים. הם חיים בכלובים פתוחים ותמיד חוזרים אליו. זה ייקח מספר ימים, אך אני מאמין שהוא יתרגל". לדבריו, אנשי הפארק לא יירגעו עד שכל הקופים שנגנבו ישובו הביתה. "לא האמנו שמישהו מסוגל לגנוב קופים כאלה. אני רק מקווה שלא יאונה להם כל רע ושהם בריאים ושלמים, ואני מאמין שבסוף נחזיר את כולם".

  • עוד באותו נושא:
  • קופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully