וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: חברת הקונגרס שנורתה בראשה מספרת על השיקום

גבריאל גיפורדס, שנורתה בראשה לפני כעשרה חודשים, הצטלמה לראיון ביחד עם בעלה מארק קלי וסיפרה על תהליכי השיקום שעברה במשך השנה. בראיון הוקרנו לראשונה קטעים מהתהליך המפרך

הכל בראש: לפני עשרה חודשים נורתה חברת הקונגרס האמריקאית גבריאל גיפורדס בראשה, ונפצעה באורח קשה. מאז היא עברה תהליך שיקום ארוך ומדהים, וכעת הגיע השלב הבא, כמיטב המסורת האמריקנית - ראיון טלוויזיוני. בראיון שישודר הלילה (שלישי) ברשת ABC המקומית, בו היא מופיעה יחד עם בעלה, האסטרונאוט מארק קלי, סיפרה גיפורדס למראיינת, דאיין סוויר, את שחוותה בחודשים האחרונים.

בקטעים מהתוכנית, שכבר שודרו, ניתן לחזות בשלבי השיקום הארוכים שעברה גיפורדס, החל מהיציאה מחדר הניתוח סמוך לאירועים המחרידים בטוסון, דרך הלמידה המחודשת לדבר ועד ההשתתפות בראיון מלא, מחובקת עם בעלה שסייע לה בתהליך. בתשובה לשאלת המראיינת, המילה הראשונה שעלתה לראשה, שמתארת את בעלה הייתה "אמיץ". הוא החזיר לה ב"אמיצה וקשוחה".

בתחילת חודש אוגוסט, שבעה חודשים לאחר התקרית וכחודש וחצי לאחר שחרורה מבית החולים, הגיעה גיפורדס, לבית הנבחרים בוושינגטון, והשתתפה בהצבעה הגורלית בה אושרה העלאת תקרת החוב הלאומי, בהתאם להסדר שהושג בין הדמוקרטים לרפובליקנים על קיצוץ טריליון דולרים מהתקציב בתוך עשור.

בתקרית הירי בכנס בוחרים באריזונה בתחילת השנה נהרגו שישה בני אדם, בהם שופט פדרלי בשם ג'ון רול וילדה בת תשע. גיפורדס, חברת המפלגה הדמוקרטית שנבחרה לתפקידה בינואר 2007, התריעה בתקופה שלפני התקרית על איומים שקיבלה על חייה ומספר מעשי ונדליזם שבוצעו במשרדה, וטענה כי המעשים בוצעו כנקמה על תמיכתה ברפורמת הבריאות של נשיא ארה"ב, ברק אובמה.

עוד על תהליך שיקומה של חברת הקונגרס הדמוקרטית:
גבריאל גיפורדס שבה לקונגרס - והתקבלה בתשואות
אחרי 5 חודשים: גיפורדס שוחררה מבית החולים
תמונות ראשונות: גבריאל גיפורדס לאחר ההתנקשות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully