וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: עובד זר אנס קשישה באכזריות - ורצח אותה

גלעד גרוסמן

3.11.2011 / 10:33

העובד זעם על הקשישה לאחר שביקשה להחליף אותו במטפל אחר. הוא אנס אותה באכזריות וכשהצליחה ללחוץ על לחצן המצוקה, הודיע לצוות בית האבות שהכל כשורה. לאחר מכן חנק אותה וניסה להימלט

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה נגד רנל אמור, עובד זר בן 31 מהפיליפינים, הנאשם באונס ורצח של קשישה בת 82 שבבעלה הוא טיפל. לטענת הפרקליטות, המעשים בוצעו מכיוון שהיא איימה לפטרו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין סיגל אורבך סולומון מפרקליטות מחוז מרכז, טיפל אמור בבעלה של האישה, שהיה חולה סיעודי, במשך כשבעה חודשים. אמור התגורר עם בני הזוג בדירתם בבית אבות באזור השרון, וכעס על האישה מכיוון שנהגה להעיר לו על תפקודו. לטענת הפרקליטות, לפני כחודש וחצי ניגש הנאשם אל מיטתה של המנוחה כשהוא לבוש בתחתונים בלבד, רכן מעליה, ליטף את ראשה וקרא לה: "סבתאל'ה". האישה התעוררה בבהלה משנתה וצעקה לו שיחזור לחדרו. היא איימה עליו שהיא תקרא למשטרה ותלחץ על לחצן המצוקה. אז הוא ירד על ברכיו והתחנן שהיא לא תספר על כך לאף אחד.

בעקבות המקרה הודיעה האישה לסוכנות כוח האדם שהעסיקה את אמור כי היא מבקשת להחליף אותו במטפל אחר. הדבר נודע לו, ובשעת לילה בספטמבר האחרון, הוא ניגש אליה בזמן שישנה, הפשיט אותה ואנס אותה. היא זעקה לו שיפסיק וניסתה להגיע ללחצן המצוקה, אולם הוא אחז בחזקה בידיה, אמר לה: "אני מצטער סבתא", הניח כרית על פיה וחנק אותה. בהמשך הלילה אנס את הקשישה פעם נוספת. הקשישה הצליחה במהלך הלילה ללחוץ על לחצן המצוקה, אולם בכל פעם שצוות המוסד יצר קשר עם הדירה, סיפר להם אמור שהכל בסדר.

"אני חייב להרוג אותך ואז אהרוג את עצמי"

בכתב האישום נטען כי אמור, שחשש שהקשישה תספר על מעשיו, ניגש אליה, אמר לה "אני לא יכול להרוג אותך, אבל אני חייב מפני שאולי תספרי לד' ור'... אחרי זה אני אהרוג את עצמי". היא התחננה על חייה, אולם הוא חנק את צווארה בידיו ולחץ עם כרית שחסמה את פיה ואפה, וגרם למותה.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של אמור עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מבקשת המעצר עולה, כי בתה של המנוחה הגיעה לבית הוריה בבוקר, זמן קצר לאחר הרצח, וכשאמור ראה אותה הוא ברח מהמקום, אז היא מצאה את גופת אמה. עוד עולה מהבקשה, כי לפני הרצח ניסה אמור למצוא מישהו שיעביר למשפחתו בפיליפינים את תכשיטיו, הניח את המחשב האישי שלו וחפצים נוספים בסמוך לדלתה של ידידה, הכין לו מבעוד מועד בגדים להחלפה אתם נמלט, ניתק את מכשיר הטלפון בדירה, ולאחר שהמשטרה הגיעה למקום הוא קפץ מקומה רביעית בניסיון להימלט.

"המשיב, אשר זוג קשישים שמו בו את מבטחם, אשר התגורר עם המנוחה ובעלה בו הוא טיפל, באותה דירה, אשר לא עמד ביצרו, ולא ריסן את כעסו, אנס פעמיים את המנוחה הקשישה באכזריות, כשהוא חוסם את פיה בכרית, אוחז בחזקה בידיה, הגיע לסיפוק, והחליט לרצוח אותה מחשש שמעשיו יתגלו, וחנק אותה בצווארה עד שהביא למותה", נכתב בבקשת המעצר.

עוד באותו נושא
חשד: מטפלת התעללה בקשישה ומנעה ממנה מזון
עובדת זרה מהודו חשודה בהתעללות בקשישה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully