וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצו וגם הצליחו: אלפים במרוץ הלילה בתל אביב

לאחר שעתיים של הפנינג והופעות מוסיקה בכיכר רבין, הוזנקו למרוץ הלילה של תל אביב 15,000 משתתפים. כשליש מהם - נשים. מפגינים מחו נגד עלות המרוץ, בו נרשם גם שיא חדש

דניאל בוק

מרוץ הלילה של תל אביב נערך אמש (שלישי) זאת השנה החמישית ברציפות בחסות "נייקי". ההפנינג בכיכר רבין החל כבר בשעה 18:00 בערב ולאחר שעתיים הזניק עפר שכטר את 15,000 המשתתפים למרוץ שאורכו כעשרה קילומטרים. לאחר ההזנקה הראשונה (20:00) והשנייה (20:15), יצאה לדרך ההזנקה השלישית שכללה חיילים בלבד, כאשר בין 1,500 המוזנקים בה היו גם שני אלופים בצה"ל.

המשתתפים נהנו ממופעי מוסיקה, הופעות בכיכר והפנינג שהיה פתוח לרצים ומלוויהם בקו הסיום - פארק הירקון. מסלול הריצה נסגר לתנועה, כמובן, והיה מאובטח לכל אורכו.

עלות ההשתתפות במרוץ הייתה 150 שקלים לאדם, דבר שהעלה ביקורות רבות ואף גרם לכמה עשרות מוחים לעמוד בצדי המסלול ולצאת בקריאות "העם דורש צודק חברתי" ו-"העם דורש ריצה בחינם".

המרוץ הסתיים בשלום ובמהלכו לא נרשמו תקריות מיוחדות, אך פרט פיקנטי מיוחד כן היה: 30% מבין 15,000 המשתתפים במרוץ הערב היו נשים. לשם השוואה, במרוצים קודמים הנתח הנשי מסך כלל המשתתפים נע בין עשרה ל-15% בלבד. בהחלט נתון מרשים.

ובתחרות כמו בתחרות - היה גם מנצח. טסמה מוגס בן ה-23 היה הראשון לחצות את קו הסיום בפארק הירקון כשרשם את התוצאה הטובה ביותר בתולדות מרוץ הלילה בישראל, כשעצר את השעון על 30:03 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully