וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה גרם לראש הממשלה להשתתף ב"ביבי גאמפ"?

טל שלו, כתבתנו המדינית

27.10.2011 / 12:10

תמונת ראש הממשלה מחזרת גלעד שליט הודבקה לעשרות תמונות היסטוריות במה שזכה לכינוי "ביבי גאמפ" והופץ בפייסבוק. נתניהו הודה שהתמונות הצחיקו אותו ויזם אחת משלו

יותר מ-1,800 "לייקים", מאות שיתופים, ולמעלה מאלף מצטרפים חדשים; דף הפייסבוק של ראש הממשלה בנימין נתניהו הפך ביממה האחרונה לזירה רוחשת, כאשר אלפי גולשים פירגנו לנתניהו על ההומור העצמי שהפגין לנוכח פרסום התמונות שזכו לכינוי "ביבי גאמפ". נתניהו ואנשי לשכתו הצליחו לפצח לפחות חלק מסודות המדיה החברתית, וההחלטה להכין גרסה עצמית של התמונות שנפוצו בימים האחרונים בהם שולבה תמונתו של נתניהו המחייך עם קבלתו של גלעד שליט - זכתה לאזכורים בעיתונות העולמית ובבלוגים העוסקים במתרחש ברשת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה דעתכם על ההומור העצמי של נתניהו? ספרו לנו בפייסבוק

הכל התחיל כמה שעות לאחר שמשרד ראש הממשלה הפיץ את תמונתו של גלעד שליט המחבק את אביו נעם, בעוד נתניהו מביט מהצד וחיוך רחב ניצב על פניו. תוך שעות הרשת הישראלית התמלאה בגרסאות כיסוי רבות שנערכו על תוכנת עריכת תמונות, שגזרו את דמותו של נתניהו המחייך ושילבו אותה במספר גדול של תמונות היסטוריות, בין היתר בתמונת הנחיתה על הירח ואפילו כדמות הצופה על מרקו, גיבור סדרת הילדים "הלב". אתמול, נענו אנשי נתניהו בהצלחה רבה לאתגר הוויראלי, והעלו את תמונתו של נתניהו המחייך משולבת בתצלום של ראש הממשלה מהאו"ם, כשלתוכה נוסף הכיתוב "דוגרי, הצחקתם אותי". נתניהו, שבשנים האחרונות הגביר מאוד את פעילותו ברשת ומחזיק חשבונות פייסבוק וטוויטר המתעדכנים תדיר, קיבל את מלוא הפרגון מהגולשים.

מה היה מקור ההומור העצמי הנדיר שגילה נתניהו אתמול? אחרי שהרשת תוססת בנושא כבר שבוע, הגיע אתמול בבוקר ראש הממשלה ללשכתו, וסיפר לעובדי הלשכה כי ראה את תמונות ה"ביבי גאמפ" ברשת, והתייחס ספציפית לגרסאות של התמונה בהן הושתלה דמותו בהכרזת המדינה ולצדו של שחקן הכדורסל טל ברודי בהנפת הגביע המפורסמת של מכבי תל אביב. "זה מאוד מצחיק אותי", אמר לעובדי הלשכה, שמיהרו לעדכן את נתניהו שלא מדובר בשתי גרסאות בלבד, אלא שהפך לכוכב בעשרות גרסאות של התמונה. "בואו ניצור אנחנו תמונה כזו", אמר נתניהו, ומיד עובדי הלשכה החלו לעבוד על עיבוד תמונתו של נתניהו המחייך בתוך צילום של נאום ראש הממשלה באו"ם. "הוספנו את הכיתוב "דוגרי - הצחקתם אותי", סיפר גורם בלשכת ראש הממשלה, "ונתניהו אמר שבדיוק להומור כזה הוא מתכוון".

גלעד שליט חזר הביתה: מה לומדים מסערת הביבי-גאמפ?


לפניות לכתבים: tal_sh@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully