וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה לשגרה: גלעד שליט יצא לראשונה ממצפה הילה

אריאל נוי

22.10.2011 / 15:06

לבקשתו, נסע גלעד שליט עם אביו נעם לביקור בחוף הים. משפחתו וחבריו ממשיכים להכיר לו את המציאות שהשתנתה מאז נפל בשבי. כמו כן, צפה גלעד במשחקי כדורסל ונחשף בהדרגה לחדשות

ממשיך לסגל שגרת חיים נורמלית: גלעד שליט יצא הבוקר (שבת) לראשונה ממצפה הילה מאז שוחרר מהשבי, ונסע יחד עם אביו נעם, לביקור ראשון בחוף הים.

בתוך כך, ממשיכים משפחתו וחבריו הקרובים של גלעד להכיר לו את המציאות, שהשתנתה רבות מאז נפל בשבי החמאס לפני יותר חמש שנים. כך, התעדכן גלעד בחידושים הטכנולוגיים, צפה במשחקי כדורסל של מכבי תל אביב ונחשף בהדרגה למהדורות החדשות ולעיתונים. כמו כן, קרוביו מספרים כי הוא אוכל היטב וממשיך להתחזק. בעוד יומיים צפוי נשיא המדינה, שמעון פרס, לבקר את גלעד בביתו.

גלעד שליט חוזר הביתה - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות:
נעם שליט: "גלעד עבר דברים קשים בתקופה הראשונה בשבי"
בבוקר החג: גלעד שליט יצא לטיול על אופניו
הדקות הראשונות: "גלעד אכל בננה, ידע מי הרמטכ"ל"

גלעד שליט נוסע באופניים במצפה הילה. ערן גילווארג
אוכל היטב וממשיך להתחזק. גלעד שליט, שלשום/ערן גילווארג

שלשום, יומיים לאחר שחרורו של גלעד שליט מהשבי, אמר אביו, נעם שליט, כי "בסך הכל גלעד מרגיש טוב". שליט סיפר כי בנו נמצא תחת מעקב מסודר של גורמי חיל הרפואה וכי הוא מבלה את זמנו, בין היתר, במשחק פינג פונג ובפגישות עם חבריו הקרובים. עם זאת, סיפר שליט כי שנתו של בנו עדיין אינה מסודרת לחלוטין וכי "הוא צריך את הזמן שלו להסתגל לאור השמש".

כשנשאל אודות תקופת השבי של בנו, שלטענת חמאס התאפיינה ביחס של כבוד ולא הייתה אלימה, אמר שליט כי "אני מציע להתייחס למה שחמאס מספר בערבון מוגבל. גלעד מספר שבתקופה הראשונה הוא עבר דברים קשים, עליהם לא אפרט. אך, נכון שלאחר חצי השנה-השנה הראשונה היחס אליו השתפר והתייצב". שליט המשיך וסיפר כי גלעד "סובל מתופעות של היעדר אור יום ואנחנו מקווים שהוא יסתגל במהירות ויחזור לתפקוד מלא. צריך להיות סבלנים".

שליט נשאל האם לבנו היו בקשות מיוחדות, עם חזרתו מהשבי. "לא היו לו בקשות מיוחדות", השיב, "גלעד לא אדם של בקשות ודרישות, הוא זורם איתנו בתוך הבית ואנו נותנים לו כל מה שיש באפשרותנו". הוא סיפר עוד על תקופת השבי של בנו: "הוא היה מודע לרוב הדברים. היה לו מכשיר רדיו והוא קלט רשת ב', גלי צה"ל ורדיו דרום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully