וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדו מהפסים: הזברות ברחו, גן החיות פונה

סייח זברות בן 5 ימים ברח דרך הגדר החשמלית בגן החיות של בוסטון, ואחריו נמלטה גם אמו. רק בתום ארבע שעות מרדף שבו השניים לכלוב, ובינתיים נאלצו המבקרים המאוכזבים להמתין בחוץ

מהומה זוטא נרשנמה אתמול (שבת) בגן החיות "פרנקלין פארק" שבעיר בוסטון במזרח ארצות הברית, כששתי זברות - סייח צעיר ואמו - נמלטו מהכלוב והחלו לשוטט בשטח הגן, שפונה עקב כך למשך ארבע שעות מכל המבקרים.

על פי דיווח רדיו WBZ המקומי בבוסטון, היה זה יומו הראשון בתצוגה של הסייח, שנולד אך לפני חמישה ימים ועדיין אין לו שם. ככל הנראה, הוא נבהל והצליח לפרוץ, לא ברור עדיין כיצד, דרך גדר התיל החשמלית המקיפה את שטח המחיה המגודר של הזברות. בעקבותיו, נמלטה גם הזברה הבוגרת, אוויטה בת ה-16, שמשקלה כ-250 קילוגרמים.

בן תערובת: צפו בגור ה"חמוזברה" שנולד בסין

כ-45 דקות לאחר האירוע סב הסייח על עקבותיו ושב בעצמו לכלוב, אולם חלף עוד זמן מה בטרם הצליחו להשתלט גם על הזברה הבוגרת, בתום מרדף ובעזרת חיצי הרדמה, ולהחזירה. היא סבלה מפציעות עקב המעבר דרך הגדר. הסייח, לעומת זאת, יצא ללא פגע.

במהלך האירוע, פונה גן החיות מכל המבקרים, כאמצעי זהירות, ונפתח שוב רק לאחר יותר מארבע שעות - למגינות לבם של רבים מהמבקרים, שנאלצו לוותר על הסיור בגן. רשויות הגן הבהירו כי בשום שלב לא עמד איש בסכנה. עם זאת, נפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע - הראשון מסוגו בכלוב הזברות. בגן עדיין זוכרים אירוע דומה משנת 2003, אז נמלטה גורילה מאחד הכלובים, תקפה ופצעה שני ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully