וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נומרולוגיה קיבוצית: בארי חוגג 65 בעזרת המיסטיקה

רמי שני

30.9.2011 / 13:02

אם אתם בני הקיבוץ בארי שבמערב הנגב ועדיין מחפשים מתנה יוצאת דופן לרגל השנה החדשה - הנה לכם הפתרון: יומן שמשלב לוח שנה והסברים נומרולוגיים לתאריכים המייחדים את הקיבוץ

לבן היה יום ה-5.2.1950 בקיבוץ בארי. ירד אז שלג, ויש מי שהפך את המועד הזה ליותר מעניין מ"שלג דה אשתקד". הספרה 5 בנומרולוגיה מאפיינת את השונה והלא שגרתי, ושלג במערב הנגב, היכן שקיבוץ בארי ממוקם - הוא בהחלט מחזה בלתי שגרתי. מועד השלג הראשון שירד בקיבוץ, כמו גם מועדים רבים אחרים, המנותחים בנומרולוגיה ידידותית, מופיעים במיזם חדש: יומן נומרולוגי.

ידיעות נוספות ברוח החג:
ארוע מיוחד לראש השנה - עפיפולוניה בגן לאומי אפולוניה
ראש השנה 2011: מיהו הקונצנזוס הגדול בעולם התרבות?
שנה של סטייל: ראש השנה 2011
להביא את בן הזוג לארוחת החג או לא?

מעבר ללוח השנה השגרתי, המופיע כמעט בכל יומן שמחולק לקראת ראש השנה, כולל היומן הזה, הסברים ראשוניים על נומרולוגיה ונותן אפשרות למעיינים בו לנתח את הספרות של יום לידתם ושמם. "חשבתי על משהו מקורי בסגנון הזה, כבר לפני שנתיים", סיפרה מאיה מזרחי-עצמוני, יוזמת היומן והניתוחים, "בימים אלו, אנו מציינים 65 שנים להקמת בארי. יומן זה מציע זווית הסתכלות אחרת ולא שגרתית, על מקצת מהאירועים החברתיים, הכלכליים והביטחוניים שהתרחשו בשנות קיומו של הקיבוץ ואשר עשו אותנו כחברה למי שאנחנו".

מזרחי-עצמוני עוסקת בנומרולוגיה כבר שנים רבות. היא מגישה תכניות ופינות שונות בתחום זה ברדיו האזורי, לצד פעילותה לסיוע לאנשים בניתוח הנומרולוגי שלהם. "אני לא אומרת להם מה הם צריכים לעשות", היא מסבירה, "אני נותנת כיוונים. כל אחד מחליט מה מתאים לו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מציע זווית הסתכלות אחרת ולא שגרתית, על מקצת מהאירועים החברתיים, הכלכליים והביטחוניים שהתרחשו בשנות קיומו של הקיבוץ". לוח השנה הנומרולוגי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברוח מסורת הפירושים לפי תורת הנומרולוגיה, נבחנים אירועים כמו פיתוח המעטפית הראשונה במפעל "דפוס בארי", הפעלת הגנרטור הראשון, ההפגזה המצרית הראשונה על הקיבוץ וגם יום העלייה על הקרקע – ביחד עם עוד עשרה קיבוצים אחרים, במבצע עליית 11 הנקודות, יום כיפור 1946. התאריך מציין שני מספרים – 6 המייצג את השיתוף, שותפות הגורל, רוח ההתנדבות והנתינה, ו-9 המייצג את מימוש המאמץ והתובנות.

כמו כן, מצוין היום שבו עלתה קבוצת הכדורסל המקומית לליגה הלאומית: 11.9.2008. צמצום הספרות מביא את התוצאה לספרה 3, המעידה על הרפתקנות, אופטימיות, שמחה והרבה מזל. 11 מעיד על קיצוניות בגבהים ובעמקים. כדורסל או לא?

נומרולוגיה מתייחסת לתאריך הלידה ולצירוף המספרי המתקבל משם האדם. לכל אחד יש משמעות משלו. כמו כן, מציינת הנומרולוגיה את נתיב הגורל, שהוא חיבור של כל הספרות המופיעות בתאריך הלידה. זהו הנתיב שבו צריך האדם לעבור והייעוד שלו. אז אם למשל נולדתם ב-16 באפריל, אין ספק שאתם יצירתיים מאוד, יש לכם דמיון משגע ויכולת להרים רעיון מראשיתו, לגלות בו רבדים עמוקים, גלויים ונסתרים, לפתח את הדרך לביצועו ולמצוא בו בכל פעם דברים חדשים. איך יודעים? ביום הזה, בשנת 1985, הומצאה המעטפית, שבה נעשה שימוש לשלוח את תלוש השכר, את דפי החשבון מהבנק, את הוראות התשלום והמיסים וגם להעביר את הקוד הסודי של כרטיס האשראי. המצאה שנראה שאין לה, לפחות בשלב זה, שום תחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully