וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלי יחימוביץ': "נציב אופוזיציה אמיתית לליכוד"

פנחס וולף

22.9.2011 / 16:44

במסיבת עיתונאים שערכה למחרת ניצחונה בסיבוב השני בפריימריז לראשות העבודה, הבהירה יחימוביץ' כי למרות שתשתף פעולה עם לבני, "קדימה לא מהווה אלטרנטיבה לליכוד"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל)

יושבת הראש הנבחרת של מפלגת העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ', כינסה בצהריים (חמישי) מסיבת עיתונאים בבית ברל, בה התייחסה לניצחונה ולמדיניות שבכוונתה להנהיג לאחר היבחרה. "אנחנו נציג אלטרנטיבה אופוזיציונית אמיתית לליכוד", אמרה יחימוביץ', "קדימה לא מהווה אופוזיציה כי היא לא מציגה דרך חלופית, אלא מדברת באותו שיח קפיטליסטי וניאו-ליברלי. הדרך שלנו היא להציב אופוזיציה אמיתית, לא צעקנית, חלופית לתפיסה הימנית".

עוד על פריימריז בראשות העבודה
פרשנות: מפלגת העבודה חוזרת למרכז הבמה הפוליטית
משלי עד חלי: דרכה המטאורית של יושבת ראש העבודה
יחימוביץ’ לאחר הניצחון: ”יוצאים לדרך חדשה”

על אף שתקפה את דרך מפלגתה, הבהירה המנצחת בסיבוב השני בפריימריז כי תשתף פעולה עם יו"ר האופוזיציה, ח"כ ציפי לבני. "אפגש עם לבני בהקדם. יש לנו הרבה מהמשותף, אין ספק שנלכד את שורות האופוזיציה - אבל ביום הבחירות אנחנו ניאבק על מקומה של מפלגת העבודה כגדולה ביותר בגוש הזה".

מטה שלי יחימוביץ', פריימריז במפלגת העבודה, ספטמבר 2011. נמרוד סונדרס
"אפגש עם לבני בהקדם". יחימוביץ'/נמרוד סונדרס

"אני יושבת על הכסא המטאפורי שישבו בו אנשים שבנו את המדינה בשתי ידיהם, וגודל המשימה ברור לי היטב", אמרה יחימוביץ', "יש לגשר בין ערכי תנועת העבודה המסורתיים – אחריות המדינה כלפי אזרחיה, צדק, ציונות, מתינות מדינית וחתירה לשלום, סוציאל-דמוקרטיה – לגשר ביניהם לרוחות המנשבות ברחוב. הדרך שלנו היא הדרך הכי עדכנית והכי נכונה, אנחנו לא צריכים קופירייטרים שימציאו בשבילנו סיסמאות, כי הערכים שלנו מתחברים לדברים שפרצו ובקעו בתקופה האחרונה אל פני השטח, אנחנו נולדנו בשבילם והם בשבילנו".

"אני שבה וקוראת לכל מי שמאמין בדרך הזאת לבוא ולהתפקד למפלגת העבודה", המשיכה יחימוביץ'. "מכך אנחנו נתחזק והדרך תתחזק. החל מהבוקר אני נמצאת בסדרת פגישות מרתוניות עם גורמים במפלגה. אני רוצה ללכד את השורה ונקבעו כבר פגישות עם כל הגורמים. יש משימה כבדת משקל לפנינו ואני מתייחסת אליה במלוא הרצינות וכובד הראש. אנחנו נצליח במשימה הזו".

מוקדם יותר אישר יו"ר ועדת הבחירות, רענן כהן, את התוצאות הסופיות בסיבוב השני לבחירת יו"ר מפלגת העבודה. לאורך יום הבחירות הצביעו בסך הכל 41,483 מצביעים, המהווים 62.1% מבעלי זכות הבחירה. יחימוביץ' קיבלה 22,257 קולות, המהווים 53.8% מקולות הבוחרים. לעומתה, ח"כ פרץ קיבל 18,822 קולות, המהווים 45.5% מקולות הבוחרים. שאר הקולות נמנעו או שנפסלו.

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully