וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורס הצעירה בתל אביב ובעל הרכב אותרו בפריז

קלוד איזק, החשוד שדרס למוות את לי זיתוני אתמול בת”א ונמלט אותר בפריז יחד עם בעל הרכב, אריק רוביק, שישב לצידו בזמן התאונה. המשטרה מנהלת מגעים עם האינטרפול להסגרתם לחקירה

הצעיר החשוד שדרס למוות את לי זיתוני, בת ה-25 אתמול בתל אביב ונמלט מהזירה - אותר אמש (שבת) בפריז, לאחר חקירה של חוקרי אגף התנועה של משטרת תל אביב. בית משפט השלום בתל אביב הוציא צו מעצר בינלאומי נגד בעל הרכב, אריק רוביק בן 36 מצרפת, והחשוד שנהג בו בעת התאונה, קלוד איזק, גם הוא בן 36, השוהה עימו בפריז. השניים הינם אנשי עסקים ששהו בישראל כתיירים.

כעת מתנהלים מגעים בין משטרת ישראל לארגון הבינלאומי לשיטור פלילי, האינטרפול, על מנת להביאם לחקירה בישראל. על פי החשד, השניים דרסו את זיתוני לאחר שחזרו מבילוי לילי בתל אביב. הם נמלטו מזירת התאונה כאשר הם נוסעים במהירות וחוצים רמזורים אדומים. את הרכב הסתירו בחניון הבניין בו הם מתגוררים ברחוב מזא"ה בעיר, אך לא בחניה השייכת לבעל הרכב. מיד לאחר מכן ארזו את חפציהם האישיים ונמלטו עם בני משפחותיהם לנמל התעופה, שם עלו על טיסה לפריז עוד בטרם הוצא נגדם צו איסור יציאה מהארץ.

עוד על התאונה הקטלנית בתל אביב:
פגע וברח בתל אביב: נדרסה למוות במעבר חצייה
גורמים במשטרה: הנהג הדורס נמלט לצרפת
מצוד אחר הנהג הנמלט - גם בפייסבוק

הג'יפ שדרס את לי זיתוני בתאונת פגע וברח בתל אביב. שי אוקנין
הג'יפ הפוגע שהוסתר בחניון בעיר/שי אוקנין

הרכב, ג'יפ מסוג BMW-X6 בצבע שחור משנת 2010 או 2011, נמצא אמש בחניון. הפנס הקדמי של הג'יפ בצד של הנהג היה מנופץ, ונמצאה פגיעה משמעותית במכסה המנוע. שלשום סיפרה אחת משכנותיו של החשוד כי בסביבות השעה 11:00 בבוקר היא ראתה את החשוד עם מספר גברים יוצאים מהבניין עם מזוודות.

לי הייתה בדרכה למכון הפילאטיס בו עבדה בתל אביב, כדי להעביר את השיעור של השעה 7:00 בבוקר כאשר נפגעה על ידי הרכב שנמלט. כתוצאה מפגיעת הרכב, נפצעה לי באורח אנוש ופרמדיקים של מגן דוד אדום ממרחב דן שהגיעו למקום ניסו לבצע בה פעולות החייאה, אולם רופא נאלץ לבסוף לקבוע את מותה.

אמה של לי סיפרה שלשום לחבריה שהדבר שהכי קשה לה הוא עצם הידיעה שהשאירו את בתה מוטלת על הכביש והמשיכו לנסוע. דוברת הקהילה בקיבוץ נווה-אור, אילנה רינות, אמרה לאחר התאונה כי "אני מקווה שהנהג יתייסר עד יומו האחרון. כוחות המשטרה מוכרחים לעלות על עקבותיו", והוסיפה כי "השאלה הגדולה ביותר היא איזה עונש יקבל. אני מקווה שהוא יקבל עונש צודק, כזה שידרוש ממנו לשבת כמה שנים טובות בכלא".

עדכון ראשון: 19:36

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לי זיתוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully