וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירה שנדרסה בת"א: לי זיתוני מקיבוץ נווה-אור

"פרח נדיר שנגדע בעודו צעיר. בת נבונה וטובה, גאווה למשפחתה ולבית נווה-אור", סיפרו בני משפחתה לאחר ההודעה על מותה בעת שהייתה בדרכה לעבודה. החיפושים אחר הנהג הדורס עדיין נמשכים

נועם אשל

(צילום: נועם אשל, עריכה: יותם בן-דוד)

הותר לפרסום שם הצעירה שנהרגה הבוקר (שישי) בתאונת פגע וברח בעת שחצתה את הכביש במעבר חציה בצומת הרחובות ויצמן-פנקס בתל אביב. ההרוגה היא לי זיתוני, בת 25, שנולדה וגדלה בקיבוץ נווה-אור שבצפון הארץ. זיתוני היא בת ליצחק וקייט, חברי קיבוץ נווה-אור, ולה שני אחים ואחות הגדולים ממנה.

עוד באותו נושא:
המצוד אחר הדורס הנמלט מת"א נמשך - גם בפייסבוק
פגע וברח בתל אביב: נדרסה למוות במעבר החציה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לי בלטה מאוד ביופייה, סיפרו עליה בני משפחתה. לי זיתוני שנהרגה היום בתאונת פגע וברח בתל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

לי הייתה בדרכה למכון הפילאטיס בו היא עובדת בתל אביב, כדי להעביר את השיעור של השעה 7:00 בבוקר. דליה מנטבר, מנהלת הסטודיו סיפרה הבוקר על שאירע: "היא עובדת אצלי כבר כמה זמן. בשבע ושלוש דקות התקשרה אחת התלמידות ואמרה לי שהסטודיו סגור. שאלתי מי אמורה ללמד והיא אמרה לי שזו לי זיתוני. אמרתי לעצמי- לי? לא יכול להיות, היא חרוצה ואחראית". מנטבר סיפרה כי החלה לעשות טלפונים, התקשרה ללי והיא לא ענתה, וגם לאימה המתגוררת בצפון, שסיפרה לה שלי חזרה רק יום קודם לכן מבית הוריה לתל אביב על מנת להעביר את השיעור.

"פתחתי את הסטודיו ולי איננה, עד שאחת הבנות שהגיעה לשיעור בשבע וחצי שאלה אותי בת כמה לי? אמרתי לה שבת 25, והיא סיפרה שבצומת הייתה תאונת פגע וברח. חשבנו על הרע מכל. רצתי מיד עם כל התלמידות לפנקס, פרצתי את המחסומים וידעתי שזו היא כשראיתי את הגופה. זיהיתי את הטבעת שהיא שמה על הזרת ברגל. היא בדיוק חצתה את הכביש מבית החייל לסטודיו", סיפרה מנטבר והוסיפה כי "לי הייתה אחת הבחורות המתוקות שהיו לי אי פעם, בחורה חרוצה שרק עברה מנווה-אור וכבר קיבלה משרה מלאה. לא מזמן היא מצאה דירה עם חבר שלה בעיר ואני מקווה שיימצאו את מי שעשה את זה. אני בעיקר מקווה שהוא יבוא ויודה, מישהו צריך לשלם את המחיר".

כתוצאה מפגיעת הרכב נפצעה לי באורח אנוש ופרמדיקים של מגן דוד אדום ממרחב דן שהגיעו למקום ניסו לבצע בה פעולות החייאה, אולם רופא נאלץ לבסוף לקבוע את מותה.

את שירותה הצבאי עשתה זיתוני בתור מד"סית בחיל הים. אחרי השירות הצבאי למדה מספר קורסים בתחום האירוביקה, התמחתה בפילאטיס ובלטה מאוד גם בתחומי המחול. משפחתה של לי סיפרה היום כי בשנה האחרונה החלה בלימודים בארצות הברית לקראת תואר בפיזיותרפיה והגיעה לארץ לחופשת מולדת וכאן החליטה לנסות להיכנס למסלול לימודי פיזיותרפיה. במקביל לי החלה להעביר שיעורי פילאטיס-מכשירים.

לי בלטה מאוד ביופייה, סיפרו עליה בני משפחתה, "פרח נדיר שנגדע בעודו צעיר. בת נבונה וטובה, גאווה למשפחתה ולבית נווה-אור. כולנו המומים וכואבים את מותה בטרם עת".

בתוך כך, חוקרי משטרת תל אביב ממשיכים גם בשעות אלה בחיפושים אחר הנהג שדרס את לי ונמלט מהמקום. במשטרה מציינים כי הג'יפ שפגע בה הינו מסוג BMW-X6 בצבע שחור משנת 2010 או 2011. החוקרים גם מתחקים אחר מצלמות אבטחה אשר צילמו אותו לאורך מסלול מנוסתו ברחבי תל אביב, וכן מפנים משאבים לחקירה במישור המודיעיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully