וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד פיקוד העורף: "גדלה הסבירות למלחמה כוללת"

אלוף אייל אייזנברג מזהיר מ"חורף של איסלם רדיקלי", במסגרתו תיפתח מלחמה כוללת, שבה ייעשה שימוש בנשק להשמדה המונית. עם זאת, אייזנברג הבהיר כי מדובר בתחזית קיצונית

מפקד פיקוד העורף, אלוף אייל אייזנברג, סקר הערב (שני) בכנס של המכון למחקרי ביטחון לאומי בתל אביב את האיומים העומדים לפתחה של מדינת ישראל. לקראת סיום דבריו אמר אלוף אייזנברג כי "אחרי 'אביב העמים הערבי', אנחנו מעריכים שיגיע חורף של איסלם רדיקלי ובשל כך גדלה הסבירות למלחמה כוללת, כולל שימוש בנשק להשמדה המונית".

לאחר מכן הסביר אייזנברג את דבריו והדגיש כי רק במקרה שבו יתקיימו התחזיות הקיצוניות, עשויה לפרוץ מלחמה כוללת. אייזנברג טען בדבריו כי קיימת סבירות שמשטרו של בשאר אסד בסוריה ייפול. כמו כן, אייזנברג ציין כי המציאות מראה שהממשל המצרי איבד משילות בחצי האי סיני, נוכח התגברות הטרור.

בתחילת החודש שעבר העריך שר החוץ ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן כי "הרשות הפלסטינית מתכננת אלימות ושפיכות דמים שטרם נראו כמותם. כמה שיותר שהם מדברים על כך שהם רוצים לפעול במישור המדיני, אני רואה יותר ויותר הכנות לאלימות ושפיכות דמים". ליברמן אמר את הדברים בהתייחסו להכנות לקראת ההכרזה החד-צדדית של הרשות הפלסטינית על מדינה בעצרת האו"ם ב-20 בספטמבר.

בחודש אוגוסט: שר החוץ ליברמן מזהיר משפיכות דמים

לפניות לכתב: amirbohbot@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully