וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך התדרוך: אמבולנסים קוטעים את השר ברק

18.8.2011 / 19:38

ראשי מערכת הביטחון קיימו תדרוך בעקבות מתקפת הטרור המשולבת בגזרת אילת. במהלך התדרוך חלפו במקום אמבולנסים, שעשו דרכם לאזור תקרית הירי הנוספת, בה נפצע ישראלי קשה

תאגיד כאן

(באדיבות ערוץ 1)

ראשי מערכת הביטחון ערכו הערב (חמישי) תדרוך בעקבות מתקפת הטרור המשולבת בגזרת אילת, שבה נרצחו שבעה ישראלים. במהלך התדרוך שקיימו שר הביטחון אהוד ברק, הרמטכ"ל רב-אלוף בני גנץ ומפקד פיקוד הדרום, אלוף טל רוסו, חלפו במקום אמבולנסים שהוזעקו לזירה, בה אירעה הערב תקרית ירי נוספת, במהלכה נפצע ישראלי באורח קשה.

מתקפת טרור משולבת בדרום - כל הדיווחים:

צה"ל תקף בעזה: מפקד בוועדות ההתנגדות נהרג
7 הרוגים במתקפת טרור בדרום: נ"ט, ירי ומטענים
מחשש לתקיפה: חמאס הורה לפנות מפקדות ברצועה

במהלך התדרוך שנערך בעוצבת אדום בדרום, אמר אלוף רוסו כי "האירוע בצהריים החל בשעה 12:00. שלושה מחבלים, כולם עם חגורות נפץ, רימונים ומטענים, מתפזרים לאורך של 300 מטרים ופותחים באש לעבר האוטובוס הראשון שעבר. לאחר מכן, הם יורים על עוד רכב פרטי ועל עוד אוטובוס. כאשר אחד האוטובוסים נשרף, מחבל מתאבד מפעיל את חגורת הנפץ שלו".

רוסו הוסיף כי "במקביל, המחבל השלישי, נמצא בסביבות 300 מטרים דרומית לאירוע. הכוחות שלנו חוברים, מחסלים שני מחבלים ובשלב הזה האירוע הסתיים. לאחר מכן מצאנו עוד מטענים על הציר. חשוב לציין שגם המצרים פגעו בשני מחבלים בשטח שלהם. בסך הכל זה אירוע קשה, שבו נהרגו שישה אזרחים ולוחם. הכוחות חתרו למגע".

הרמטכ"ל רב-אלוף בני גנץ אמר בתדרוך כי "הכוחות הגיעו לשטח במהירות ופעלו עם כוחות מילואים נוספים. היה כאן שיתוף פעולה עם כל הגורמים ואפשר לומר שהאירוע הזה בשלבי אריזתו. פעלנו בתגובה בעזה, במקום שבו שורשי הפיגוע נמצאים. נמשיך את ההיערכות במרחב הזה, ככל שאנחנו יכולים. תושבי אילת יכולים לחיות את חייהם בשגרה. ניערך בגזרה ונפעל לפי הערכות מצב".

שר הביטחון אהוד ברק אמר בתדרוך כי "מדובר באירוע חמור וכואב, אנחנו רוצים להעביר את ניחומינו למשפחות האזרחים ולמשפחת הלוחם. צה"ל יפעל בכל הכוח כדי להגן על אזרחי המדינה, וכדי לאפשר את המשך החיים הנורמליים. מול המשך כוונות הטרור, לא תמיד נצליח למנוע פיגועים כאלה. המכות של צה"ל פוגעות כבר עכשיו בראשי הוועדות בעזה, ואם יהיה צורך הפגיעות עוד תורחבנה. יש כוונות לטרור, אנחנו בתוך מאבק מתמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully