וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבריטים תכננו 'לטפל' בהיטלר עם הורמון נשי"

לפי ספר חדש, בעיצומה של המלחמה זממו במודיעין הבריטי לשלוח סוכנים שיחדירו אסטרוגן למזונו של הפיהרר, כדי להופכו ל"דומה יותר לאחותו הקטנה". התוכנית נשקלה ברצינות, אך לא מומשה

מדי פעם בפעם מפציע עוד ספר העוסק במנהיג הרייך השלישי, אדולף היטלר, ומגלה עוד פרט מוזר הקשור להיסטוריה של רוצח ההמונים הגדול בהיסטוריה. אחד כזה, שהתפרסם באחרונה, מגלה פרט ביזארי במיוחד: בשיאה של מלחמת העולם השנייה, תכננו שירותי המודיעין הבריטיים לשלוח לגרמניה סוכנים שישתילו את ההורמון הנשי אסטרוגן במזונו של היטלר, במטרה להרגיע את הנטיות האגרסיביות שלו. התוכנית, יש לציין, מעולם לא יצאה לפועל.

על פי הפרסום היום (שני) בעיתון "דיילי מייל", הגילוי הזה, כמו רבים נוספים, מופיע בספר "כלי נשק סודיים: טכנולוגיה, מדע וגזע בדרך לניצחון במלחמת העולם השנייה", אותו כתב בריאן פורד, ביולוג בריטי ידוע שבין היתר הנחה תוכניות מדע פופולרית בטלוויזיה במשך 40 שנה.

בעזרת ההורמון הנשי, כתב פורד, קיוו במודיעין הבריטי להפוך את היטלר ל"דומה יותר לאחותו הצעירה פאולה", שעבדה כמזכירה. הוא הסביר כי האסטרוגן נבחר משום שהוא חסר טעם, ומשום שההשפעה שלו היא איטית וארוכת טווח, ולכן לא תעורר חשד.

התוכנית הזו, הוסיף פורד, הייתה רק אחת מני תוכניות רבות והזויות לא פחות ששקלו בשלבים מסוימים בבריטניה. תוכניות אחרות שנדונו היו "הפצצת" החיילים הגרמנים בדבק, כדי להדביקם לאדמה, ומשלוח פצצות לגרמניה בתוך פחיות של פירות משומרים. תוכנית האסטרוגן, טוען פורד, נשקלה בצורה רצינית על ידי הממשלה, שם העריכו שהיא "בהחלט ניתנת לביצוע". סוכנים בריטים כבר החלו להיערך למשימה, אך הפקודה לא ניתנה לבסוף.

עוד סיפורי היטלר:
למכירה: דיוקנאות הוריו של היטלר, ב-100,000 דולר
חנות בהודו נקראה על שם אדולף היטלר
תמונות נדירות: חייהם של היטלר ואווה בראון
המאבטח של היטלר: לא עונה עוד למכתבי מעריצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully