וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 5 חודשים: הורשע אחד מרוצחי בני משפחת פוגל

בית הדין הצבאי בשומרון הרשיע את חכים עוואד, אחד משני הנאשמים בטבח בבני משפחת פוגל באיתמר. עוואד הודה בסעיפים שיוחסו לו. הדיון בעניינו של הנאשם השני יהיה ב-13 באוגוסט

בית הדין הצבאי בשומרון הרשיע היום (שלישי) את חכים עוואד ברצח חמשת בני משפחת פוגל באיתמר. עוואד הודה בסעיפים שיוחסו לו בכתב האישום, לפיהם רצח בצוותא עם שותפו אמג'ד עוואד את אודי ורותי פוגל ואת ילדיהם יואב, אלעד והתינוקת הדס. שלב הטיעונים לעונשו של חכים עוואד נדחה לשלב מאוחר יותר, והדיון בעניין האישומים המיוחסים לאמג'ד עוואד יתקיים ב-13 באוגוסט.

חכים עוואד בן 17 ושותפו אמג'ד עוואד בן 18 מהכפר עוורתא, הואשמו לפני כחודשיים בגרימת חמישה מקרי מוות בכוונה – העבירה המקבילה לרצח בשטחי יהודה ושומרון. אמג'ד עוואד אמר לאחר הגשת האישום נגדו כי "אני לא מתחרט והייתי עושה זאת שוב. אני גאה במה שעשיתי ואשלים עם כל עונש שאקבל, אפילו מוות, כי עשיתי הכל למען פלסטין".

בתביעה הצבאית שקלו לדרוש לגזור על השניים עונש מוות. התובע הצבאי, רב-סרן אלון רווה, אמר באחרונה לוואלה! חדשות: "אנו מייחסים לשניים עבירות חמורות מאוד, בביצוע אחד המעשים המחרידים ביותר שנראו בארץ בשנים האחרונות". לדברי התביעה הצבאית, אמג'ד וחכים הצטיידו בסכינים, חדרו לבית המשפחה, הרגו ארבעה בני משפחה בדקירות וירו באם המשפחה רותי פוגל".

עוד טענה התביעה, כי דגימות ה-DNA שנאספו בזירת הרצח תואמות לשניים. "הם הודו בביצוע המעשים והפלילו אחד את השני. כמו כן, נמצאו טביעות אצבע ודגימות DNA של השניים בבית המשפחה. השניים אף שיחזרו באופן מפורט את כל השתלשלות הפיגוע, החל מתכנונו וכלה בהמשכו בהריגת חמשת בני המשפחה ובהעלמת הראיות". התביעה אף מייחסת לשניים קשירת קשר לביצוע פיגוע נוסף. לדברי התביעה, מחקירתם של השניים עולה כי לאחר הפיגוע באיתמר, הם תכננו לבצע פיגוע דומה נוסף באיתמר או בהתנחלות אלון מורה הסמוכה.

חמשת בני משפחת פוגל נרצחו בליל שבת, 12 במרץ. האב, אודי פוגל, וילדיו - יואב בן ה-11, אלעד בן הארבע והדס בת השלושה חודשים נרצחו בדקירות סכין ואילו אם המשפחה, רותי פוגל נורתה כאמור למוות על ידי המחבלים. תמר, בתם בת ה-12 של בני הזוג פוגל ששהתה מחוץ לבית בעת האירוע, גילתה את גופותיהם של בני המשפחה וברחה עם האחים שנותרו בחיים, ישי ורועי, לבית השכנה עד להגעת כוחות ההצלה למקום.

עוד בנושא:

החשודים ברצח משפחת פוגל הואשמו: "גאים במעשה"
אבי המחבל מעוורתא: רוצים לחיות בשלום עם איתמר
צה"ל: החשודים ברצח באיתמר תכננו פיגוע נוסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully