וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החשוד ברצח הרב לא היה מרוצה מהטיפול שקיבל"

רמי שני

29.7.2011 / 10:48

אשר דהן, תושב אלעד בן 42 הוא החשוד ברצח הרב אלעזר אבוחצירא, הלילה בבאר שבע. על פי החשד, המניע לרצח היה חוסר שביעות רצון של דהן מהעצות של הרב

אלברטו דנקברג

(צילום: אלברטו דנקברג, עריכה: אמיר קוטיגרו)

אשר דהן, תושב אלעד בן 42 הוא החשוד ברצח הרב אלעזר אבוחצירא, הלילה (שישי) בבאר שבע. במשטרה מעריכים כי המניע לרצח הוא חוסר שביעות רצון שהביע דהן מהטיפול שקיבל מהרב אבוחצירא בנושא בעיות בחיי הזוגיות שלו. מעצרו של דהן הוארך בבית משפט השלום בבאר שבע ב-12 ימים במהלכם הוא צפוי לעבור בדיקה פסיכיאטרית בכדי לבדוק האם היה שפוי בעת המעשה בו הוא חשוד. פרקליטו, עורך הדין ד"ר יובל איבדרו, מהסניגוריה הציבורית, אמר כי "דהן מצטער על התוצאה של המעשה, הוא אמר שהוא לא התכוון שהדבר יגיע לכדי כך. דהן משתתף בצער המשפחה והוא לא חשב שזאת תהיה התוצאה הסופית של מה שקרה".

עוד בנושא רצח הרב אבוחצירא:
הרב אלעזר אבוחצירא נרצח בדקירות בישיבתו בבאר שבע
הרב שנרצח בבאר שבע: מקובל ממשפחה מיוחסת

נכדו של ה"באבא סאלי"

הרב אלעזר אבוחצירא נדקר למוות במרכז לימודים תורני בבאר שבע על ידי אדם שביקש לקבל את ברכתו. צוות מד"א שהוזעק למקום פתח במאמצי החייאה אולם לאחר זמן מה נאלץ לקבוע את מותו של הרב. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות הדקירה ועצרה חשוד במעשה.

מחקירה ראשונית עולה כי במהלך קבלת קהל בישיבה של הרב בבאר שבע, סמוך לחצות, נכנס לחדרו אדם כדי לקבל את ברכת הרב, כשלפתע החל לדקור את אבוחצירא. הדוקר ניסה להימלט ונלכד על ידי אזרחים שהיו במקום שהעבירו אותו לידי המשטרה. צוות מד"א שהגיע למקום החל לבצע ברב פעולות החייאה תוך שהוא מעביר אותו לבית החולים סורוקה, שם נמשכו מאמצי ההחייאה שבסופם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. במקום נאספו אנשים רבים שהגיעו להתאבל על מותו של הרב.

הרב אבוחצירא הוא נצר למשפחת מקובלים ידועה בציבור החרדי ובכלל הציבור המזרחי בישראל. הוא נכדו של רבי ישראל אבוחצירא - הבאבא סאלי ואחיינו של הרב ברוך אבוחצירא - ה"באבא ברוך", המתגורר בנתיבות ואחיו של המקובל דוד אבוחצירא מנהריה. הרב אבוחצירא נודע בהתנזרותו והסתגרותו. תמונותיו נדירות מאוד ולפי עדויות תלמידיו יש מנהרה אשר מובילה מביתו אל הישיבה דרכה הוא עובר וכך אינו יוצא לרחוב.

השתתף בהכנת הידיעה: מוטי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully