וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: חצי מהגברים יזרקו את החברה אם תהיה שמנה

סקר שנערך בקרב 70,000 בני אדם בארה"ב מספק מגוון אבחנות בנושא יחסים ומין: כמה שיקרו לגבי מספר הפרטנרים?כמה רוצים להגדיל את איבר מינם? כמה מזייפות אורגזמה? וכמה מזייפים?

גברים הרבה יותר מוטרדים ממשקל הגוף של בת זוגם לעומת נשים - כך עולה מתוצאות סקר חדש שפורסם בארצות הברית. בסקר, שערכו במשותף המגזין "קוסמופוליטן" והאתר AskMen בקרב 70,000 אמריקאים, קנדים, בריטים ואוסטרלים, השיבו כמעט מחצית הגברים הסטרייטים, 48%, כי לא יהססו להיפרד מבת זוגם אם היא תהפוך לשמנה. זאת, לעומת 20% בלבד מהנשים שהשיבו כך לאותה שאלה לגבי בן זוגן.

הסקר המקיף כלל עשרות רבות של שאלות שנועדו למפות מגוון תכונות המאפיינות את הגברים והנשים האמריקאים בימינו, ועסקו בין היתר בעמדות פוליטיות וחברתיות, בהרגלים שונים, וכמובן - ביחסים וסקס.

התחום האחרון, כצפוי, סיפק רבות מהכותרות. מלבד עניין המשקל, בלטו גם עוד כמה נתונים מעניינים. כך למשל, 23% מהגברים משוכנעים שהם מסוגלים לזהות זיוף אורגזמה אצל בת זוגם, לעומת 22% שבטוחים שלא יוכלו לזהות זאת (יתר 55% הנשאלים השיבו "אני חושב שכן" לשאלה). 51% ציינו כי ירגישו "פגועים" אם בת זוגם תזייף אורגזמה.

אגב, 70% מהגברים מציינים כי מעולם לא זייפו אורגזמה בעצמם. מתוך ה-30% הנותרים, 14% אמרו כי זייפו אורגזמה רק פעם אחת (אצל יתר ה-16% זה עניין שבשגרה). אצל הנשים, כמובן, המספרים שונים בתכלית: 54% הודו כי זייפו לפחות פעם אחת, ו-22% עשו זאת פעמים רבות. גם מבין אלו שלא זייפו, השיבו 16% כי שקלו זאת. 85% מהנשים השיבו כי ירגישו פגועות אם יגלו שבן זוגן זייף במיטה.

בין בגידות לפנטזיות

ועוד בתחום היחסים: 49% מהגברים ו-37% מהנשים מודים כי שיקרו לגבי מספר הפרטנרים המיניים בעברם. הסיבות, עם זאת, מגוונות: 21% מהגברים ו-21% מהנשים השיבו כי שיקרו "משום שזה לא עניינו של איש מלבדי", 16% מהגברים ו-9% מהנשים הודו כי שיקרו "כדי להגן על האגו", ו-12% מהגברים ו-7% מהנשים עשו זאת "כדי לא לפגוע ברגשות" של בת או בן הזוג. בתחום הנאמנות, השיבו 36% מהגברים ו-45% מהנשים כי לא היו בוגדים בבן/בת הזוג, גם אם היה מובטח להם שהבגידה לא תתגלה. מבין היתר, הרוב השיבו כי ייתכן שהיו שוקלים זאת, אך זה לא סביר.

עוד מספרים: 66% מהגברים ו-85% מהנשים אמרו כי הם "מאמינים לחלוטין במוסד הנישואים" (אגב, האמריקאים שמרנים בהרבה בעניין זה מהקנדים, הבריטים והאוסטרלים). עוד 20% מהגברים ו-11% מהנשים אמרו כי "נישואים זה בסדר, אבל לא בשבילי". כל היתר - 14% מהגברים ו-4% מהנשים - פוסלים את הרעיון מיסודו. 50% מהגברים השיבו כי היו מגדילים את איבר מינם לו היו יכולים (מתוכם, 31% יעשו זאת כדי להרגיש טוב יותר עם עצמם, ו-19% - כדי לספק את בת זוגם).

ועוד: 6% מהגברים ו-12% מהנשים הודו כי נכנסו בעבר למייל, פייסבוק או כל חשבון פרטי אחר של בן/בת הזוג מבלי ידיעתם, כדי לרגל אחריהם; 63% מהגברים הודו כי אמרו לאשה שהם אוהבים אותה כדי לזכות בסקס; בתחום הפנטזיות הגבריות, שלישייה היא הפופולרית ביותר (37%), ואחריה סקס אנאלי (18%) וסקס במקום ציבורי (14%); אצל הנשים,הפנטזיה הפופולרית ביותר היא "להיות נשלטת" (37%), ואחריה סקס במקום ציבורי (18%) ושלישייה עם אשה נוספת (8%); הבדל ניכר יש ביחס לזנות: 77% מהנשים סבורות כי בשום מקרה אסור לשלם עבור סקס, לעומת 40% בלבד מהגברים.

לסיום, אזהרה לנשים: 65% מהגברים הודו כי פינטזו על חברות של בת זוגם (28% עושים זאת בקביעות); ומנגד, חדשות טובות לפמיניסטיות: 93% מהגברים השיבו כי אין להם כל בעיה לנהל מערכת יחסים עם אשה המרוויחה יותר מהם. 8% מתוכם כבר מצויים במערכת יחסים כזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully