וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורח לא צפוי: צפו ב"נתניהו" מגיע למאהל המחאה

ראש הממשלה אמנם לא הקים אוהל במאהל מחאת הדיור בשדרות רוטשילד, אך דמותו הגיעה לתמוך במפגינים: מריאנו אידלמן בתפקיד בנימין נתניהו הגיע להעביר מסרים בשם ממשלת ישראל

לאחר שהציג היום (שלישי) ראש הממשלה, בנימין נתניהו, את פתרונותיו למצוקת הדיור בארץ, הגיעה "דמותו" למאהל המחאה בשדרות רוטשילד בתל אביב. מריאנו אידלמן, המגלם את ראש הממשלה ב"ארץ נהדרת", הגיע בדמותו לתמוך במפגינים ולהעביר את מסרי התמיכה של ממשלת ישראל, כביכול.

כנראה שלמרות כובד משקל המחאה, לא הזיקה לבאי המאהל אתנחתא קומית, עת הגיע "ראש הממשלה" והצהיר בפניהם כי "אני באתי לכאן לחזק אתכם. מצוקת הדיור היא מצוקה אמיתית, אני זיהיתי אותה עוד שהייתי שר האוצר ואז הפכתי לראש ממשלה ושכחתי מזה לגמרי".

אידלמן המשיך בבדיחות הדעת בנושא, אך לא ניתן היה להתעלם מהעקיצות והאצבע המאשימה שהפנה כלפי הממשלה: "כדי לפתור את מצוקת הדיור צריך לשנות כבר את סדר העדיפויות של התקציבים במדינה הזאת. עד היום התקציבים הלכו קודם למתנחלים, אחר כך לדתיים ורק אז לכל השאר. מהיום נשנה את סדר העדיפויות: קודם לדתיים, רק אז למתנחלים ואז לכל השאר".

"אנחנו נספק לכל זוג צעיר קרקע לבנייה במחיר אפס, סליחה 2,700,000 שקלים", התבדח אידלמן ברצינות מפתיעה לנוכח אי הנוחות שנראה כי בה היה שרוי בתוך חליפת ראש הממשלה. "אנחנו נבנה עבורכם חמישים אלף דירות חדשות בתוך שעה וחצי, סליחה שנה וחצי, סליחה עשר שנים וחצי", הכריז, ואמר כי "הדירות הללו יהיו במרכז העיר, וכשאני אומר מרכז העיר אני מתכוון למרכז העיר לוד".

מחאת הדיור - כותרות אחרונות:
תמיכה מהכנסת: העוזרים הפרלמנטריים מצטרפים למאבק
מחאת הדיור: 9 נעצרו בחיפה, בת"א כבר בונים בגבס
צעד אחר צעד: כך התגבשה תכנית הדיור של נתניהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully