וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח שצילם מטופלות חשוד גם באונס: "זה חזק ממנו"

איילה חננאל

20.7.2011 / 13:51

בית המשפט האריך בחמישה ימים את מעצרו של גדי לומלסקי, שעובד כאח בבית החולים בתל השומר במשך כ-20 שנה. פרקליטו: "הוא מודה שיש לו בעיה נפשית והוא ניסה להפסיק את זה"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק)

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (רביעי) בחמישה ימים את מעצרו של גדי לומלסקי, האח החשוד באונס, ביצוע מעשים מגונים במטופלות בבית החולים שיבא בתל השומר, וכן בצילום תמונות שלהן בעירום. לומלסקי, בן ה-40, נעצר אתמול לאחר שאחד מעובדי בית החולים הבחין בו מנסה לצלם, באמצעות הטלפון הנייד, מתחת לחצאית של אישה ודיווח על כך למשטרה.

חשד: אח בבית החולים שיבא צילם מטופלות בעירום

לאחר שנעצר, מצאו החוקרים בטלפון הנייד של לומלסקי, שעובד בבית החולים מזה כ-20 שנה, עשרות תמונות של נשים, אותן צילם על פי החשד בעת שהותן בבית החולים, כשהן עירומות ואינן מודעות בהכרח למצבן. יש לציין, עם זאת, כי ללומלסקי, נשוי ואב לשניים, אין כל עבר פלילי וכי הוא הושעה מעבודתו עד להודעה חדשה.

"סיכון ממשי לציבור"

פרקליטו של לומלסקי, עו"ד משה מרוז, טען במהלך הארכת מעצרו כי יש לשחרר את לומלסקי למעצר בית מאחר ושיתף פעולה עם חוקריו, מסר לידיהם את התצלומים ואף הודה בפניהם על מקרים שלא היו ידועים להם. לדבריו, "מטופלות לא ניזוקו מאחר ולא ידעו כי הינן מצולמות". עו"ד מרוז הוסיף כי לומלסקי אף ניסה לחדול מהרגלו, אך ללא הצלחה. "הוא מודה שיש לו בעיה נפשית, זה חזק ממנו", טען.

השופט מרדכי פלד, שהאריך את מעצרו של לומלסקי בחמישה ימים, כאמור, הורה גם לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית. "יש בהתנהגותו כדי לעורר סיכון ממשי לציבור. הוא ניצל את מקום עבודתו כדי לפגוע בחסרי אונים", כתב בהחלטתו.

לפניות לכתבת: plilimm@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully