וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקים את מדינת תל אביב - ועכשיו

יורם קניוק

17.7.2011 / 15:43

אם רוב העם מעונין בחוקים פשיסטיים, יד קשה, ומנהיג חזק, לא נותר אלא להיפרד לשלום מנתניהו ותומכיו ולהכריז על עצמאותה של מדינת תל אביב. יורם קניוק חולם על מדינה ברוח מגילת העצמאות

מלחמת האזרחים הממשמשת ובאה, נעשה אותה בלתי נחוצה: ניפרד כבר עכשיו. אין לנו מה לחפש בצד השני. הרי לנתניהו, ליברמן, אלקין וחבריהם לקואליציה יש תמיכה של רוב העם. רוב העם רוצה חוקים פשיסטיים, יד קשה, ערבים החוצה, עם חזק, מנהיג חזק ושמאל על הברכיים; אז אנחנו ניסוג. נגיד לאלקין ורותם וכל שאר ירקות - שלום. נלך אנחנו לכאן ואתם לשם.

נקים כאן מדינה ברוח מגילת העצמאות; מדינה צרה וארוכה מן הגליל לדרום. נקרא לה תל אביב, כמו שהציע הרצל: תל - מקום חרב שאין לו תקומה ואביב - חופש ותקווה. במקום לצאת ממצרים שיצאו הם ממנה: הם הרוב אבל לנו יהיו שדות התעופה, התעשייה, ההיי טק, מכון ויצמן. כל הכופרים האלה, כל השמאלנים, כל רכי הלבב, כל האמצע הצר והקטן: נהיה מדינת חוק. מי שירצה להיות אזרח תל אביב ייאלץ ללמוד את מורי הדור, את התנ"ך, את א.ד. גורדון, את ברל כצנלסון, את בן גוריון ואת ז'בוטינסקי. הוא יידע את החוקה, יישבע עליה, יהיה דתי או חילוני, נוצרי או יהודי, מוסלמי או מה שהוא רוצה להיות. יהודי יהיה מי שנולד יהודי ורואה עצמו יהודי ומי שרוצה להצטרף לעם ישראל כרעיונו של בן גוריון – יהודי הוא מי שמוכן לחלוק עם היהודים את עברם ואת גורלם.

מתרחצים בחופי תל אביב בשרב הראשון, מרץ 2011. נמרוד סונדרס
נקים כאן מדינה צרה ואורכה מן הגליל לדרום. נקרא לה תל אביב. להם תהיה ציון - ולנו יהיה ים/נמרוד סונדרס

יהיו לנו אוניברסיטאות מלאות חכמים וטיפשים שיעשו מה שהן רוצות: יחקרו, ייצרו, ספרות, מדע. לנו יהיו כל הספקות, כל הוויכוחים, כל הרעיונות הקשים - ולהם יהיה מה שהם רוצים שיהיה. אם ניאלץ להתחבר לערים שירצו להיות תל אביב נוכל להחליף שטחים. הכול פתוח. יען כי אין אדמה קדושה. אין ערכים קדושים. ישנה חוקה. יש דין ויש דיין.

בצד ההוא יחיו אנשי הימין הקיצוני, וחלקים גדולים מהחרדים והדתיים שרובם בגדו במדינה שהקמנו, שהם עצמם לא היו בה בעת הקמתה. שם הם יעשו מה שהם רוצים. לא לנו הצורך להיות חלק מהם. נמאסו הם עלינו ואנחנו שנואים עליהם. שנים שאיננו באים אל מחוזותיהם והם חשים זרות בארצנו. תהיה להם ציון - ולנו ים. להם יהיה בית מקדש ולנו מוזיאונים ואולפני מחקר. וברק ונתניהו יוכלו לחיות בבתיהם בתל אביב ובקיסריה רק אם יישבעו על חוקת תל אביב כפי שחזו אותה מייסדי המדינה.

הבייבי בום התל אביבי והמלחמה הדמוגרפית

באפריקה הרחוקה, הפילות אינן ממליטות כשהן מריחות שהבצורת באה. מדינת תל אביב היום מלאה הורים צעירים ותינוקות. יש כאן עכשיו בייבי בום שלא היה כדוגמתו מאז קום המדינה: הומוסקסואלים מולידים. לסביות מולידות. סטרייטים מולידים. יהיו לנו מספיק ילדים שיום אחד יהיו בוגרים. חילונים. דתיים בלא ממסד דתי. פוליטיקה בלי דת, דת בלי פוליטיקה. שימשיכו שם להוליד חוקים דרקוניים ככל שהם רוצים; אותנו זה לא יעניין. האימהות הצעירות שלנו יודעות שימים נפלאים באופק לכן הן יולדות כפי שלא ילדו שנים רבות.

מדינת תל אביב תהיה בלי כפייה, בלי חוקים מימי תרח. מי שרוצה לקיימם יעשה זאת ולא נפריע לו, אבל קודם כל הוא יקיים את חוקי המדינה. לא עוד ישיבות הסדר בהן משרתים בחורים חזקים כשנה וחצי וצועקים יזכור אלוקים במקום יזכור עם ישראל: מי שצריך לשרת ישרת, מי שירצה ללמוד בישיבה יעשה זאת אחרי שירות צבאי. ערבים שירצו יהיו ישראלים או פלסטינים.

שם הם יעשו מה שרבנים המביישים את תולדות עם ישראל יאמרו להם לעשות. זה לא יהיה עוד העסק שלנו. אנחנו לא צריכים מלחמת אזרחים כי אנחנו מפנים את ארץ ישראל כדי להתגורר כאזרחים במדינת תל אביב וכך יבוא שלום עלינו ועל כל ישראל ונאמר אמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully