וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חייל תיעד את חבריו אונסים תיירת בת 17

איילה חננאל

13.7.2011 / 12:59

בלשי משטרת ראשון לציון הגיעו לביתו של החייל בחיפוש אחר סמים ואמצעי לחימה גנובים, וגילו במכשירו הסלולרי תיעוד של מעשה האונס. החייל סירב למסור מי הם החשודים האחרים באירוע

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (רביעי) את מעצרו של חייל תושב ראשון לציון, שנעצר אתמול בחשד שהיה מעורב במעשה אונס שביצעו שלושה חשודים נוספים בצעירה שזהות איננה ידועה, כשתיעד את המעשה באמצעות הטלפון הסלולרי שלו. הסרטון המחשיד התגלה בביתו של החייל, במהלך חיפוש שערכו בלשי תחנת ראשון לציון בביתו, שחשדו כי הוא מחזיק בביתו סמים וכן אמצעי לחימה גנובים מצה"ל. במהלך החיפוש הוחרם המכשיר הסלולרי, ובבדיקה שבוצעה בו, הופתעו הבלשים לגלות את הסרטון. במהלך הסרטון אך נשמעים הצעירים כשהם מעירים הערות שונות המעידות כי הצעירה הייתה שרויה תחת השפעת אלכוהול וסמים, ולא הייתה מודעת לאקט המיני שמבצעים בה הצעירים.

במשטרה חושדים כי החייל הוא זה שצילם את המעשה שביצעו חבריו. תחילה טען החייל בחקירתו כי הסרטון נשלח אליו בשנת 2009 מחבר עמו למד בתיכון. החוקרים, שסברו כי הסרטון הינו עדכני, הציגו אותו בפני החייל – שהודה אז כי מדובר בתיירת גרמנית בת 17, אותה הכיר בחוף הים בעיר, ועמה שכבו החשודים – אך בהסכמה. כמו כן, החייל סירב לספר לחוקרים מיהם הגברים שלקחו חלק במעשה וזהותם איננה ידועה.

כעת מנסים במשטרה לאתר את יתר החשודים ואת הצעירה המופיעה בסרטון, על אף החשש כי במידה ואכן מדובר בתיירת – היא עזבה כבר את הארץ מבלי להתלונן במשטרה. במשטרה אמרו היום כי "אנו נאתר את אותם צעירים ולמרות הקושי, נעשה מאמץ לאתר את הצעירה שאנו חושדים שנאנסה באכזריות".

עוד בנושא:
מטפל בהוסטל אנס מטופלת בת 18, שנדבקה באיידס
12 שנות מאסר ל”פדופיל האינטרנט”, אבינועם ברברמן
חשד: ביצע מעשה סדום בבתו החורגת ותקף את אחיה

לפניות לכתבת: plilimm@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully