וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפה פרצה בבית המשפט המחוזי בת"א, חשד לקצר חשמלי

גלעד גרוסמן ואריאל נוי

10.7.2011 / 8:49

עובדים בביהמ"ש המחוזי בתל אביב גילו את הדליקה שפרצה במשרד הארכיון במקום. צוות של מגן דוד אדום העניק טיפול לשלושה מאבטחים שנפגעו קל משאיפת עשן. הערכה: האש פרצה בשל כשל טכני

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכת וידאו: טל רזניק)

שריפה פרצה הבוקר (ראשון) בארכיון בבית המשפט המחוזי ברחוב ויצמן בתל אביב. שלושה מאבטחים נפגעו באורח קל משאיפת עשן והם טופלו על ידי צוותי מגן דוד אדום. ארבעה צוותי כיבוי הוזעקו למקום והצליחו להשתלט על הלהבות.

כל העובדים ששהו במבנה בעת השריפה פונו מהמקום ובמשטרה ובכיבוי אש החלו לחקור את הגורם לשריפה. כעת ממתינים במקום לחוקר שריפות של כוחות הכיבוי. על פי ההערכה ראשונית, האש פרצה בשל כשל טכני כלשהו בארכיון בתי המשפט שבקומת הכניסה, ככל הנראה קצר חשמלי.

שריפה בבית המשפט בתל אביב, יולי 2011. אורי לנץ
ארבעה צוותי כיבוי הוזעקו למקום. כבאיות בבית המשפט, הבוקר/אורי לנץ

אנשי משמר בתי המשפט הם אלה שגילו את הדליקה. עד ראייה סיפר לוואלה! חדשות כי "כוחות הביטחון שהוזעקו למקום מונעים כניסה לבניין. ראינו הרבה עשן ואנשי משמר בתי המשפט סייעו בהשתלטות על האש".

מאות אנשים ממתינים מחוץ לשערים המרכזיים של בית המשפט, בהם שופטים עם מאבטחיהם, עצורים אזוקים המלווים בשוטרים שהגיעו לדיון בעניינם, עובדי המקום ואזרחים סקרנים. בעקבות השריפה נדחו הדיונים לשעה 11:00.

קצין משמרת הכיבוי, רשף משנה שאול רחמים סיפר בראיון לגלי צה"ל כי "הארכיון בקומת הכניסה התמלא בעשן בעקבות האש. העשן עלה כלפי מעלה והיה לנו קושי לפעול במקום. כעת המצב בשליטה. השריפה כובתה והפעלנו מאווררים גדולים על מנת לפזר את העשן. הבניין עצמו פונה בעזרת משמר בתי המשפט. להערכתי הנזק הוא בינוני. עשרות תיקים בארכיון עלו באש. עשויות להיות סיבות רבות, נמתין לחוקר השריפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully