וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוני תקף שני גברים בפטיש ליד עיריית באר שבע

רמי שני

28.6.2011 / 0:04

אדם שהגיע לבניין העירייה תקף בפטיש סתתים ובגז מדמיע שני בני אדם שנפצעו קל-בינוני, ונמלט מהמקום. במשטרה פתחו בסריקות אחריו ולא מוציאים מכלל אפשרות שמדובר במקרה על רקע לאומני

אלברטו דנקברג

(צילום: אלברטו דנקברג, עריכת וידאו: יותם בן-דוד)

שני גברים בני 48 ו-44 נפצעו אמש (שני) באורח קל ובינוני לאחר שהותקפו על ידי אלמוני סמוך לבניין העירייה בבאר שבע. ככל הנראה, התוקף השתמש בפטיש סתתים וגם פיזר גז מדמיע במקום. צוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום פינה את הפצועים לבית החולים סורוקה בעיר והמשטרה פתחה בסריקות אחר הדוקר שנמלט.

ככל הידוע, בין הפצועים אין קשר ובמשטרה לא מוציאים מכלל אפשרות שמדובר באירוע על רקע לאומני, זאת משום שההערכה היא שהאיש שביצע את התקיפה הוא בן מיעוטים. עם זאת, חקירת המקרה נמשכת.

מחקירה ראשונית עולה, כי התוקף הגיח מאחורי גבר שבדק את המנוע של מכוניתו במגרש החנייה של בניין העירייה, והיכה אותו. לדברי הפצוע, הוא חש צריבה וריח חריף, ככל הנראה של גז מדמיע, ואחר כך חש חבטה בגבו. הוא סיפר לאנשי צוות מגן דוד אדום שהוזעקו לטפל בו, כי החל לרדוף אחר האדם שפגע בו וראה כי הוא חובט באדם נוסף שניקה באותה העת את מכוניתו - ונמלט מהמקום. כוח משטרה שהוזעק למקום פתח בחיפושים אחר הפוגע ומצא את הפטיש שהושלך ליד הבניין. במקביל, החלו השוטרים בחקירת שני הנפגעים על מנת להבין את שאירע.

"הוא דפק לי פטיש בראש וברח"

מפקד תחנת באר שבע, סגן-ניצב יוסי כהן, סיפר כי כבר מההתחלה היה חשד שמדובר באירוע על רקע לאומני: "הדיווח של האיש שהתקשר אלינו היה כי הוא נפגע על ידי בן מיעוטים שהגיח מאחוריו והיכה בו. הכוחות הגיעו למקום האירוע ומיד התקבל דיווח מאדם נוסף שנפגע בנסיבות דומות. כוחות שהמשיכו לזרום לכאן ביצעו מיד סגירה של כל האזור וככל הידוע לנו האיש נמלט. ככל שאנו יודעים, שני המותקפים, נהג מונית ואדם שחיכה לאשתו שעובדת בעירייה, לא מכירים אחד את השני ואין ביניהם קשר. הם פונו במצב קל ובינוני אחד עם פגיעת ראש ואחד עם פגיעת גב. מיד כשהתקבל האירוע תגברנו את הכוחות בכל המרחב העירוני כולל במרכזי הבילוי ובמרכזים הומי אדם. כמו כן נפרסו מחסומים מחוץ עיר. אנחנו עורכים חיפושים אחר התוקף".

פרמדיק מגן דוד אדום, עקיבא אסתרסון, סיפר כי הם נקראו אחר הצהריים למגרש החנייה של בניין העירייה. הם פינו את הפצועים לבית החולים כשהם סובלים מפגיעות וממהלומות בגופם: "הם לא כל כך יכלו לספר מה קרה ולא תיארו בדיוק את ההתרחשות. אחד מהם סיפר כי הוא סובל מצריבה בעיניים ומזה עלה החשד כי היה שימוש בגז מדמיע. פינינו אותם לחדר המיון של בית החולים לקבלת טיפול רפואי", סיפר אסתרסון.

אחד הפצועים באירוע שיחזר עם חוקרי המשטרה את נסיבות התקיפה. "חטפתי מכה בגב, הסתובבתי והתחלתי לרוץ אחריו לכיוון שמאחורי העירייה. שם הוא נעלם אחרי שהיכה עוד מישהו", סיפר הפצוע לחוקרים. "בשלב זה לא כל כך יכולתי לרוץ בגלל המכה". החוקרים ציינו כי מדובר בפציעה קלה אך ברורה לעין. במשטרה מעריכים כי האיש נמלט דרומה לאזור התעשייה והמוסכים שם ממוקמים מוקדי בילוי רבים וכוחות המשטרה באזור תוגברו. הפצוע השני סיפר כי "חיכיתי לאשתי עם בתי מחוץ לעירייה ובא אחד ודפק לי פטיש בראש וברח".

עוד באותו נושא:
פקיד הבנק שנדקר בב"ש: אלוהים השגיח עליי
דקר למוות את פיליפ גלר - ומואשם בהריגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully